kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna, administracyjno-biurowa, w siedzibie urzędu,
- praca w pomieszczeniu biurowym,
- praca w godzinach 8.15 – 16.15,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- dojście i dojazdy do budynków są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku,
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody,
- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych - wyposażony jest w windę, sanitariaty na parterze i podaszu budynku dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- realizuje czynności związane z przyjmowaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem dokumentów, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych, przetwarzanych przez komórki organizacyjne KGSG,
- prowadzi bieżącą kontrolę sposobu wytwarzania przez wykonawców merytorycznych dokumentów jawnych, w celu zapewnienia właściwej ich ochrony,
- systematycznie porządkuje dokumenty znajdujące się w zasobach oddziału kancelarii oraz przygotowuje je, w celu przekazania do archiwum zakładowego,
- rozlicza, na podstawie kart obiegowych, wykonawców merytorycznych z pobranych dokumentów, ewidencji pomocniczej, pieczęci oraz elektronicznych nośników informacji,
- realizuje czynności w zakresie obsługi i bieżącego monitorowania elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) w ramach elektronicznej platformy administracji publicznej (ePUAP) w Komendzie Głównej Straży Granicznej, w zastępstwie osoby upoważnionej,
- prowadzi bieżącą kontrolę postępowania z dokumentami, które zostały udostępnione funkcjonariuszom i pracownikom komórek organizacyjnych (wewnętrznych) KGSG, oraz egzekwuje potwierdzenia ich otrzymania lub zwrotu do oddziału kancelarii,
- koordynuje prawidłowe przygotowanie materiałów archiwalnych oraz kompletuje dokumentację i przygotowuje dokumentację archiwalną, w celu przekazania jej do Archiwum Zakładowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obiegiem dokumentacji jawnej i obsługą interesantów
- Pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Komunikatywność
- Umiejętność interpretacji przepisów
- Umiejętność pracy w zespole
- Czytelny charakter pisma
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Skrupulatność
- Terminowość
- Odpowiedzialność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Wyświetleń: 47