Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Koordynator ds. zamówień i logistyki

Firma: Caritas Polska miejsce pracy: Warszawa

Caritas Polska jest największą organizacją społeczno-charytatywną działającą z ramienia Konferencji Episkopatu Polski, która niesie profesjonalną wielowymiarową pomoc osobom najbardziej potrzebującym. Obecnie realizujemy wiele projektów humanitarnych, w tym zagranicznych.

Obecnie, poszukujemy osoby, która z chęcią przygotuje różnego rodzaju analizy, raporty, zestawienia i oprócz codziennych zadań, aktywnie wesprze organizację przy audytach.

społeczne w obszarze wolontariatu, ekologii integralnej, pomocy humanitarnej i rozwojowej; działania formacyjne, programy pomocy zagranicznej (doraźnej i rozwojowej).

Koordynator ds. zamówień i logistyki
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • zapewnianie sprawnego przepływu informacji w obszarze zamówień i działań logistycznych całej organizacji
  • prowadzenie negocjacji w procesie zakupowym oraz planowanie i budżetowanie zamówień
  • aktualizowanie polityk dot. logistyki oraz procesów zamówień
  • realizacja zamówień na potrzeby organizacji i realizowanych projektów
  • organizacja i optymalizacja łańcucha dostaw w celu zapewniania terminowości realizowanych zamówień
  • zapewnianie najwyższej jakości pracy w podległych procesach logistycznych
  • analizowanie i kontrolowanie optymalizacji stanów magazynowych
  • kontrolowanie kosztów zakupów i transportu
  • organizacja terminarzu dostaw/wysyłek towarów z partnerami zewnętrznymi organizacji
  • prowadzenie dokumentacji magazynowej w celu zapewniania ciągłości procesów logistycznych
  • przygotowywanie zestawień i raportów
  • zarządzanie organizacją podległych pracowników
  • ścisła współpraca z innymi działami organizacji
Nasze wymagania:
  • min 3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w zarządzaniu i prowadzeniu negocjacji zakupowych
  • dobra znajomość jęz. angielskiego (poziom B2) – warunek konieczny
  • prawo jazdy - kat. B – warunek konieczny
  • znajomość informatycznych programów logistycznych
  • umiejętność strategicznego myślenia, dyspozycyjność
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office;
  • komunikatywność i proakywność w działaniu.
Mile widziane:
  • Syfmonia
  • uprawnienia UDT na wózki widłowe.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem
  • pracę w dogodnej lokalizacji
  • pakiet opieki medycznej
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym


Pozostałe oferty pracy w firmie Caritas Polska
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 16-03-2023
Wyświetleń: 43