Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 118037
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie korupcją.
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Opracowuje i rozlicza (w zakresie aspektów finansowych) resortowe i rządowe programy i konkursy z obszaru wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz programy ze środków europejskich w celu zapewnienia prawidłowej realizacji programów w aspektach statystyczno-finansowych.
- Analizuje, weryfikuje i zatwierdza sprawozdania i zbiory centralne z realizacji ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej w celu uzyskania danych w tym zakresie i sporządzania stosownych analiz.
- Przygotowuje analizy bazujące na źródłach wewnętrznych i zewnętrznych na potrzeby opracowania rozwiązań w zakresie polityki demograficznej. Monitoruje rynek i bazy danych, przygotowuje raporty, a także formułuje wnioski na podstawie zebranych danych.
- Przygotowuje propozycje budżetowe, oceny skutków regulacji oraz sprawozdania jednorazowe z obszaru wspierania rodziny, systemu pieczy zastępczej, adopcji oraz polityki demograficznej, w celu przedstawienia symulacji finansowej kosztów potrzebnych do ich realizacji.
- Dokonuje oceny finansowych skutków projektowanych regulacji prawnych z zakresu właściwości Biura.
- Przygotowuje projekty zmian w zakresie elektronicznej sprawozdawczości z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, aktualizuje zakres zbioru centralnego, w celu poprawy jakości danych i zwiększenia zakresu dostępnych informacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w sporządzaniu analiz/prognoz statystycznych lub finansowych
- Znajomość zagadnień związanych z finansowaniem i sporządzaniem sprawozdań
- Znajomość zagadnień o statystyce publicznej
- Znajomość zagadnień związanych z tworzeniem oceny skutków regulacji
- Znajomość ustawy o finansach publicznych (Działy I i III)
- Umiejętność analizy i interpretacji danych statystycznych
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office, w szczególności MS Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Analityk Finansowy
Praca Płock
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca Analityk Biznesowy Warszawa
Praca Główny specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca mazowieckie
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 23-03-2023
Wyświetleń: 51
Wyświetleń: 51