Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 118037

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Zagrożenie korupcją.

  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • ­Opracowuje i rozlicza (w zakresie aspektów finansowych) resortowe i rządowe programy i konkursy z obszaru wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz programy ze środków europejskich w celu zapewnienia prawidłowej realizacji programów w aspektach statystyczno-finansowych.
  • ­Analizuje, weryfikuje i zatwierdza sprawozdania i zbiory centralne z realizacji ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej w celu uzyskania danych w tym zakresie i sporządzania stosownych analiz.
  • ­Przygotowuje analizy bazujące na źródłach wewnętrznych i zewnętrznych na potrzeby opracowania rozwiązań w zakresie polityki demograficznej. Monitoruje rynek i bazy danych, przygotowuje raporty, a także formułuje wnioski na podstawie zebranych danych.
  • ­Przygotowuje propozycje budżetowe, oceny skutków regulacji oraz sprawozdania jednorazowe z obszaru wspierania rodziny, systemu pieczy zastępczej, adopcji oraz polityki demograficznej, w celu przedstawienia symulacji finansowej kosztów potrzebnych do ich realizacji.
  • ­Dokonuje oceny finansowych skutków projektowanych regulacji prawnych z zakresu właściwości Biura.
  • ­Przygotowuje projekty zmian w zakresie elektronicznej sprawozdawczości z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, aktualizuje zakres zbioru centralnego, w celu poprawy jakości danych i zwiększenia zakresu dostępnych informacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w sporządzaniu analiz/prognoz statystycznych lub finansowych
  • Znajomość zagadnień związanych z finansowaniem i sporządzaniem sprawozdań
  • Znajomość zagadnień o statystyce publicznej
  • Znajomość zagadnień związanych z tworzeniem oceny skutków regulacji
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych (Działy I i III)
  • Umiejętność analizy i interpretacji danych statystycznych
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office, w szczególności MS Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 23-03-2023
    Wyświetleń: 51