Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 118190

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • Prowadzi rejestr wydatków ponoszonych przez Biuro w podziale na źródła finansowania płatności oraz rejestr umów Biura, opisuje faktury pod względem finansowym oraz wnioskuje o zmiany w planie finansowym Biura, sporządza wkład Biura do projektu budżetu państwa w zakresie części budżetowych będących w dyspozycji Biura.
  • ­Bierze udział w sporządzaniu na dany rok kalendarzowy projektu „planu rzeczowo-finansowego” Biura oraz wprowadza korekty i na bieżąco rozlicza „plan rzeczowo-finansowy” dla potrzeb kontrolno-koordynacyjnych.
  • ­Bierze udział w planowaniu i koordynowaniu zadań dotyczących zarządzania kryzysowego, w szczególności w pracach związanych z aktualizacją Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego oraz w pracach związanych z opracowywaniem i aktualizacją Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego w zakresie działów administracji rządowej.
  • ­Bierze udział w planowaniu i organizowaniu szkoleń obronnych dla kadry Ministerstwa oraz jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych w szczególności dokonuje oszacowania wartości zamówienia oraz prowadzi działania mające na celu wyłonienie podmiotu odpowiedzialnego za przeprawienie szkolenia.
  • ­Planuje przedsięwzięcia rzeczowo-finansowe i koordynuje wydatkowanie przydzielonych środków finansowych z rozdziału 75212 „obrona narodowa” oraz uwzględnia te środki w budżecie zadaniowym Ministerstwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektorach finansów publicznych, w tym 1 rok w obszarze finansów lub rachunkowości
  • ­Znajomość ustawy o rachunkowości
  • ­Znajomość ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych do niej
  • ­Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • ­Znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym
  • ­Znajomość ustawy o obronie Ojczyzny w zakresie planowania i realizacji wydatków obronnych w administracji publicznej
  • ­Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­Rzetelność
  • ­Umiejętność współpracy
  • ­Komunikatywność
  • ­Umiejętność obsługi komputera: MS Office (w szczególności Excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 24-03-2023
    Wyświetleń: 50