Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 118190
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Prowadzi rejestr wydatków ponoszonych przez Biuro w podziale na źródła finansowania płatności oraz rejestr umów Biura, opisuje faktury pod względem finansowym oraz wnioskuje o zmiany w planie finansowym Biura, sporządza wkład Biura do projektu budżetu państwa w zakresie części budżetowych będących w dyspozycji Biura.
- Bierze udział w sporządzaniu na dany rok kalendarzowy projektu „planu rzeczowo-finansowego” Biura oraz wprowadza korekty i na bieżąco rozlicza „plan rzeczowo-finansowy” dla potrzeb kontrolno-koordynacyjnych.
- Bierze udział w planowaniu i koordynowaniu zadań dotyczących zarządzania kryzysowego, w szczególności w pracach związanych z aktualizacją Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego oraz w pracach związanych z opracowywaniem i aktualizacją Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego w zakresie działów administracji rządowej.
- Bierze udział w planowaniu i organizowaniu szkoleń obronnych dla kadry Ministerstwa oraz jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych w szczególności dokonuje oszacowania wartości zamówienia oraz prowadzi działania mające na celu wyłonienie podmiotu odpowiedzialnego za przeprawienie szkolenia.
- Planuje przedsięwzięcia rzeczowo-finansowe i koordynuje wydatkowanie przydzielonych środków finansowych z rozdziału 75212 „obrona narodowa” oraz uwzględnia te środki w budżecie zadaniowym Ministerstwa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektorach finansów publicznych, w tym 1 rok w obszarze finansów lub rachunkowości
- Znajomość ustawy o rachunkowości
- Znajomość ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych do niej
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym
- Znajomość ustawy o obronie Ojczyzny w zakresie planowania i realizacji wydatków obronnych w administracji publicznej
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Rzetelność
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office (w szczególności Excel)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Radom
Praca Pracownik Biurowy Warszawa
Praca Główny specjalista
Praca Płock
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 24-03-2023
Wyświetleń: 50
Wyświetleń: 50