Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referendarz

Firma: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 118187

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych spoza admnistracji

  • praca z trudnym klientem


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:


Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).


Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

Zakres zadań

  • Wspiera pracowników w prowadzeniu postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, mających na celu polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich, o których jest mowa w art. 205a ustawy Prawo Lotnicze, tj, sporów cywilnoprawnych pomiędzy pasażerem a przewoźnikiem lotniczym, organizatorem turystyki , albo sprzedawcą biletów.
  • Ocenia formalnie wnioski ADR ( z ang. Alternative Dispute Resolution, czyli alternatywne sposoby rozwiazywania sporów) składanych do Rzecznika Praw Pasażera i przygotowuje projekty zawiadomień o postanowieniu z wniosku ADR bez rozpoznania, lub odmowie przeprowadzenia postępowania ADR.
  • Koordynuje funkcjonowanie skrzynki pasazerlotniczy@ulc.gov.pl i udziela odpowiedzi na kierowane na tę skrzynkę zapytania, w szczególności na temat przepisów prawa dotyczących ochrony praw pasażerów w transporcie lotniczym i możliwości dochodzenia swoich roszczeń oraz udziela informacji wnioskodawcom w zakresie złożonego przez nich wniosku ADR.
  • Udziela odpowiedzi na pisma interesantów inne niż wnioski ADR.
  • Przygotowuje wyjaśnienia, we współpracy z Wydziałem Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego Urzędu, do odpowiedzi na skargi na działalność Rzecznika, składane do Prezesa Urzędu lub Ministra Infrastruktury.
  • Uczestniczy w przygotowaniu danych do sprawozdań z działalności Rzecznika w zakresie postępowań ADR, w tym przygotowuje analizy ilościowe i tematyczne składanych wniosków ADR i skarg pasażerskich oraz przeprowadzonych postępowań ADR.
  • Opracowuje na potrzeby Kierownictwa Urzędu analizy ilościowe i tematycze wniosków ADR i skarg pasażerów wpływające do Urzędu.
  • Wspiera techniczno-informatycznie Rzecznika przy prowadzeniu strony internetowej pasazerlotniczy.ulc.gov.pl.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2)
  • Znajomość przepisów krajowych i międzynarodowych z zakresu ochrony praw pasażerów
  • Znajomość przepisów z zakresu pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich
  • Znajomość KPA
  • Kompetencje behawioralne : współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość oprócz j. angielskiego, innego języka urzędowego UE albo ICAO na poziomie komunikatywnym (A2)


Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-03-2023
Wyświetleń: 37