Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 118301
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Monitoruje realizację przez właściwe podmioty zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie.
- Sporządza raporty i analizy na potrzeby instytucji UE oraz organy międzynarodowe, bierze udział w delegacjach zagranicznych i podejmowaniu delegacji zagranicznych w MRiPS, przygotowuje wkłady do Stanowisk RP odnośnie do dokumentów międzynarodowych.
- Opracowuje projekty legislacyjne w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie, ocenia funkcjonowanie obowiązujących przepisów, proponuje nowe rozwiązania prawne, sposoby realizacji zadań i inicjatywy, a także opiniuje projekty aktów prawnych lub założeń do projektów aktów prawnych w zakresie ww. tematyki.
- Sporządza raporty i analizy w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
- Przygotowuje i opracowuje materiały na posiedzenia komisji parlamentarnych, zespoły międzyresortowe, a także na konferencje i narady organizowane przez instytucje centralne i samorządowe z udziałem przedstawicieli resortu w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na pisma obywateli, jednostek samorządu terytorialnego, Policji, interpelacje i wystąpienia posłów i senatorów, korespondencję Rzecznika Praw Obywatelskich, Rzecznika Praw Dziecka, fundacji oraz innych podmiotów działających na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego, kancelariach prawnych, organizacjach pozarządowych, organizacjach międzynarodowych)
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
- znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
- znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów dnia 13 września 2011 r. w sprawie procedury „Niebieskie Karty” oraz wzorów formularzy „Niebieska Karta”
- znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 lutego 2011 r. w sprawie standardu podstawowych usług świadczonych przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, kwalifikacji osób zatrudnionych w tych ośrodkach, szczegółowych kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikacji osób prowadzących oddziaływania korekcyjno-edukacyjne
- znajomość art. 5602- 56012 kodeksu postępowania cywilnego
- znajomość ustawy z 1 grudnia 2022 r. o zmianie ustawy – Kodeks postępowania cywilnego oraz niektórych innych ustaw (druk Sejmowy nr 2615)
- umiejętność analizy i syntezy informacji
- umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- umiejętność współpracy
- komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca mazowieckie
Praca Płock
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca Główny specjalista
Praca Specjalista ds. Finansowych Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 28-03-2023
Wyświetleń: 45
Wyświetleń: 45