Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 118212

Warunki pracy

• praca samodzielna biurowo-administracyjna,


• praca w siedzibie urzędu,


• praca w pomieszczeniu biurowym,


• praca w godzinach 8:15 – 16:15,


• stanowisko pracy specjalisty zlokalizowane jest na II piętrze budynku,


• dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,


• budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych - wyposażony jest w windę, sanitariaty na parterze  i poddaszu budynku dostosowane do potrzeb osób niepełnosprwnych 


• brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,


• praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,


• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,


• obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner)

Zakres zadań

  • Sporządza deklaracje DRA, RCA i RSA w celu prawidłowego i terminowego rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych przy użyciu specjalistycznego programu oraz koordynuje pracę z oddziałami i ośrodkami Straży Granicznej przy ich sporządzaniu.
  • Sporządza imienne raporty miesięczne o wysokości odprowadzonych składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych celem przekazania pracownikom i funkcjonariuszom przy użyciu specjalistycznego programu.
  • Planuje wydatki dotyczących pochodnych od wynagrodzeń i zgłasza potrzeby na środki finansowe w celu terminowej spłaty zobowiązań finansowych.
  • Sporządza deklaracje PEFRON w celu rozliczenia z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przy użyciu specjalistycznego programu.
  • Przygotowuje bieżącą korespondencję z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w celu wyjaśnienia zaistniałych wątpliwości.
  • Sporządza formularze zgłoszeniowe do ubezpieczenia zdrowotnego i ubezpieczeń społecznych nowo zatrudnionych pracowników, funkcjonariuszy, osób podlegających ubezpieczeniom z innych tytułów oraz wyrejestrowanie osób, wobec których wygasł tytuł ubezpieczenia w celu aktualizacji bazy danych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przy użyciu specjalistycznego programu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku ds. finansów
  • pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,
  • znajomość przepisów ubezpieczeń społecznych, obsługa programu Płatnik, obsługa sprzętu biurowego, komputera, umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa.


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 29-03-2023
Wyświetleń: 44