kandydatów
Specjalista
Firma: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
• praca samodzielna biurowo-administracyjna,
• praca w siedzibie urzędu,
• praca w pomieszczeniu biurowym,
• praca w godzinach 8:15 – 16:15,
• stanowisko pracy specjalisty zlokalizowane jest na II piętrze budynku,
• dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
• budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych - wyposażony jest w windę, sanitariaty na parterze i poddaszu budynku dostosowane do potrzeb osób niepełnosprwnych
• brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
• praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
• obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner)
Zakres zadań
- Sporządza deklaracje DRA, RCA i RSA w celu prawidłowego i terminowego rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych przy użyciu specjalistycznego programu oraz koordynuje pracę z oddziałami i ośrodkami Straży Granicznej przy ich sporządzaniu.
- Sporządza imienne raporty miesięczne o wysokości odprowadzonych składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych celem przekazania pracownikom i funkcjonariuszom przy użyciu specjalistycznego programu.
- Planuje wydatki dotyczących pochodnych od wynagrodzeń i zgłasza potrzeby na środki finansowe w celu terminowej spłaty zobowiązań finansowych.
- Sporządza deklaracje PEFRON w celu rozliczenia z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przy użyciu specjalistycznego programu.
- Przygotowuje bieżącą korespondencję z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w celu wyjaśnienia zaistniałych wątpliwości.
- Sporządza formularze zgłoszeniowe do ubezpieczenia zdrowotnego i ubezpieczeń społecznych nowo zatrudnionych pracowników, funkcjonariuszy, osób podlegających ubezpieczeniom z innych tytułów oraz wyrejestrowanie osób, wobec których wygasł tytuł ubezpieczenia w celu aktualizacji bazy danych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przy użyciu specjalistycznego programu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku ds. finansów
- pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,
- znajomość przepisów ubezpieczeń społecznych, obsługa programu Płatnik, obsługa sprzętu biurowego, komputera, umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa.
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Wyświetleń: 44