Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 118575

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.


Realizacja zadań związana z:



  • pracą po godzinach na wniosek i za zgodą pracodawcy


Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.


W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • obsługuje wynagrodzenia osobowe pracowników PAA, w tym m.in. prowadzi kartoteki wynagrodzeń, nalicza listy płacy, nalicza zasiłki chorobowe, rozlicza potrącenia z list płacy, sporządza przelewy wynagrodzeń i potrąceń celem prawidłowej i terminowej zapłaty
  • weryfikuje i realizuje rozliczenia dotyczące wynagrodzeń ryczałtowych za pracę w komisji egzaminacyjnej funkcjonującej w PAA, wynagrodzeń bezosobowych oraz obsługuje wypłaty rent dla byłych pracowników PAA, zgodnie z planem finansowym, celem zapewnienia prawidłowych i terminowych wypłat
  • dokonuje bieżących analiz wypłaconych i planowanych do wypłaty wynagrodzeń, m.in. nagród, dodatków, odpraw emerytalnych i rentowych, ekwiwalentów za urlop, wynagrodzeń chorobowych i innych, oraz monitoruje plan wynagrodzeń w podziale na poszczególne źródła finansowania, w celu zapewnienia rzetelnej informacji płacowej na potrzeby dokonywania kontroli wydatkowania środków na wynagrodzenia
  • sporządza i przekazuje do księgowości comiesięczne dyspozycje zaangażowania wynagrodzeń celem ujęcia w ewidencji księgowej zrealizowanych i planowanych do realizacji wynagrodzeń oraz składek ZUS od pracodawcy, składki funduszu pracy oraz składki PPK
  • angażuje wnioski o nabór/zatrudnienie celem zabezpieczenia środków w planie finansowym na wynagrodzenia
  • sporządza sprawozdania budżetowe (Rb-70), statystyczne oraz inne wymagane przepisami prawa i obowiązkami sprawozdawczymi w zakresie wynagrodzeń, w celu działania zgodnego z prawem
  • sporządza informacje/notatki/wyjaśnienia/ oraz tworzy odpowiedzi w sprawach dotyczących budżetu wynagrodzeń w ramach zapytań poselskich, podania danych w trybie informacji publicznej oraz w zakresie prowadzonych kontroli finansowych, w tym NIK - w celu przedłożenia prawidłowych danych wynikających z ewidencji płacowej
  • archiwizuje dokumenty wytworzone w ramach realizowanych zadań po zakończeniu okresu przechowywania w komórce, w tym również w elektronicznym obiegu zarządzania dokumentami, w celu zgodności i prawidłowości działania z przepisami prawa w tym zakresie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub inne wyższe i studia podyplomowe z zakresu ekonomii, rachunkowości, finansów publicznych

doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze naliczania i rozliczania wynagrodzeń
  • znajomość przepisów prawa - ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • znajomość przepisów prawa - ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej
  • znajomość przepisów prawa - ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość przepisów prawa - regulacje dotyczące wynagradzania pracowników zatrudnionych w administracji publicznej oraz organizacja funkcjonowania administracji publicznej
  • dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy
  • bardzo dobra znajomość programu Płatnik
  • dobra znajomość programu Quorum w zakresie modułu Płace i ARP
  • posiadanie umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych (MsOffice: Word, Excel, Outlook oraz Internet)
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca
  • komunikacja
  • rzetelność
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu obsługi wynagrodzeń
  • przeszkolenie w zakresie rachunkowości budżetowej


Pozostałe oferty pracy w firmie Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 31-03-2023
Wyświetleń: 42