Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Koordynator Placówki Medycznej

Firma: Telemedi sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

TELEMEDI jest liderem w dostarczaniu usług telemedycznych (zdalne konsultacje z  lekarzami) w Polsce. Oferujemy platformę telemedyczną oraz lekarzy kilkunastu specjalizacji świadczących konsultacje przez czat/wideo/telefon.

W części technologiczno-operacyjnej zatrudniamy ponad 50 osób, a w części medycznej – ponad 300 lekarzy.

Koordynator Placówki Medycznej
Miejsce pracy:Warszawa
Opis stanowiska:
  • zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla klientów Przychodnia24
  • dbanie o poprawność, wdrożenie i aktualizację procedur medycznych wymaganych w placówce
  • nawiązywanie współpracy z podmiotami i kontrahentami medycznymi oraz jej bieżącą koordynację, w tym negocjowanie warunków współpracy, zakresu działań, a także negocjacje cenowe
  • planowanie budżetu i prowadzenie rozliczeń dostarczonych usług medycznych
  • badanie rynku medycznego pod kątem stawek za usługi medyczne oraz działań konkurencji, analizę i optymalizację ponoszonych kosztów,
  • nadzór nad poprawnością realizacji warunków współpracy oraz jakością procesów w placówce medycznej
  • dbanie o wdrażanie oraz nadzór nad realizacją procedur medycznych
  • koordynacja pracy personelu medycznego i niemedycznego oraz wdrażanie nowych pracowników
  • utrzymanie satysfakcji klientów placówek, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług
  • współpraca z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów
  • zamówienia administracyjne do placówki i biura
Wymagamy:
  • doświadczenia w pracy w branży medycznej,
  • znajomości polskiego rynku usług medycznych
  • zorientowanie na potrzeby Pacjentów
  • umiejętności nawiązywania długotrwałych relacji z personelem medycznym i partnerami medycznymi,
  • umiejętności nadawania priorytetów zadaniom i pracy pod presją czasu, efektywnego planowania własnej pracy,
  • Umiejętność obsługi komputera i praktyczna znajomość programu MS Office, łatwość w pracy z aplikacjami i programami autorskimi
  • umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia
  • dużej samodzielności w działaniu
  • znajomość standardów obsługi pacjenta i utrzymania satysfakcji, a także wskaźników mierzenia zadowolenia klientów
  • wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i kultury osobistej,
  • swobodne posługiwanie się Excelem, podstawowych zdolności analitycznych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się z klientem
Oferujemy:
  • Możliwość szybkiego rozpoczęcia pracy!
  • Pracę na pełny etat, na umowę zlecenie lub B2B
  • Szansę na rozwój wewnątrz organizacji (placówka jest częścią wiodącej na polskim rynku firmy świadczącej usługi medyczne)
  • Otwartą i przyjazną atmosferę pracy w energicznym i prężnie działającym zespole
  • Dostęp do pakietu medycznego oraz karty Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Telemedi sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 31-03-2023
Wyświetleń: 55