Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Helpdesk ds. Usterek Technicznych Budynków (z językiem angielskim)
Firma: Sodexo Polska Spółka z o. o. miejsce pracy: Warszawa
Od początku naszego istnienia, w Sodexo mamy konkretną wizję działalności – to ona wytycza kierunek, w którym zmierzamy. Przyjęta przez nas perspektywa stoi u podstaw wszystkiego, co robimy.
Wierzymy, że konkretne działania i codzienne wysiłki prowadzą do realnej poprawy życia ludzi, lokalnych społeczności i funkcjonowania naszej planety. Właśnie dlatego naszym celem jest czynienie życia lepszym dla wszystkich.
Helpdesk ds. Usterek Technicznych Budynków (z językiem angielskim)
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Przyjmowanie mailowych i telefonicznych zgłoszeń od klienta (w języku angielskim),
- Obsługa infolinii,
- Organizacja realizacji naprawy usterki,
- Przygotowywanie raportów (Excel),
- Obsługa systemu CMMS.
Wymagania:
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B2- C1! I języka polskiego na komunikatywnym poziomie.
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (głównie MS Excel),
- Umiejętności skutecznej komunikacji,
- Odpowiedzialności i sumienności w wykonywaniu obowiązków,
- Dokładności oraz dobrej organizacji pracy.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na cały etat na umowę o pracę, pon-pt. w godz. 6:00-14:00, 8:00-16:00, 10:00-18:00,
- Fantastyczną atmosferę nastawioną na wzajemne wspieranie i dzielenie się wiedzą.
- Prywatna opieka medyczna Luxmed, Multisport, bony na święta, usługi concierge, dodatkowy urlop na wolontariat
Praca Pracownik Helpdesk
Praca Płock
Praca Warszawa
Praca Helpdesk ds. Usterek Technicznych Budynków (z językiem angielskim)
Sodexo Polska Spółka z o. o.
Praca Radom
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Sodexo Polska Spółka z o. o.
Data dodania: 07-04-2023
Wyświetleń: 57
Wyświetleń: 57