Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII miejsce pracy: Warszawa

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 119008

Warunki pracy


  •  praca administracyjno-biurowa, 

  • praca przy monitorze ekranowym; 

  • praca przy oświetleniu mieszanym; 

  • stres związany z  obsługą klientów zewnętrznych;  

  • praca o charakterze dynamicznym: w biurze i w terenie;

  • wysiłek fizyczny - przenoszenie akt;

  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windyi podjazdów wewnątrz budynku).

  • Brak dostosowania miejsca pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • sprawuje nadzór merytoryczny w zakresie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji przyjmowanej z jednostki do zasobu składnicy akt, w celu ich prawidłowego skompletowania i zakwalifikowania archiwalnego;
  • prowadzi ewidencję i rejestry dokumentacji archiwalnej;
  • dokonuje sprawdzenia dokumentacji niearchiwalnej kat. BC w celu wydania zgody na niszczenie akt;
  • udostępnia dokumentację pozostającą w zasobach składnicy akt oraz prowadzi ewidencję akt udostępnianych z zasobu składnicy akt;
  • przeprowadza kwerendy archiwalne oraz przygotowuje dokumentację w celu umożliwienia udostępnienia uprawnionym podmiotom korzystania z zasobów archiwalnych komisariatu;
  • sporządza kopię lub wyciągi z zasobu ewidencji dokumentacji archiwalnej uprawnionym podmiotom;
  • sporządza roczne sprawozdania z działalności składnicy akt;
  • nadzoruje stronę techniczną niszczenia akt przeznaczonych na makulaturę;
  • udziela niezbędnej pomocy przy sporządzaniu spisów akt archiwalnych w celu prawidłowego sporządzania spisów akt przez osoby odpowiedzialne za zagadnienia;
  • zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w komisariacie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zadań archiwalnych
  • obsługa komputera, urządzeń biurowych;
  • umiejętność rzetelnego i terminowego realizowania spraw;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
  • umiejętność działania pod presją czasu;
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowanie sprawdzającego;
  • znajomość prawa archiwalnego i przepisów dotyczących tajemnic ustawowo chronionych;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • szkolenie archiwistyczne;
  • znajomośc ustawy o służbie cywilnej;
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych.


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-04-2023
Wyświetleń: 43