Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 118826

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku związana jest z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami) oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosc

Zakres zadań

  • Sporządza listy wynagrodzeń, w szczególności premii, nagród jubileuszowych, odpraw, odszkodowań, ekwiwalentów za niewykorzystany urlop, nagród dla pracowników, w tym finansowanych ze środków europejskich programów/projektów wraz z rozliczeniem nieobecności w pracy z powodu zasiłków chorobowych, zasiłków opiekuńczych, urlopów macierzyńskich, wychowawczych i rodzicielskich oraz sporządza polecenia przelewów i zlecenia płatności ze środków unijnych
  • Oblicza wysokość zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek ZUS od wszystkich świadczeń wypłacanych pracownikom lub innym uprawnionym osobom, sporządza polecenia przelewów na rachunek właściwego urzędu skarbowego i ZUS, a także sporządza deklaracje i informacje wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących (urząd skarbowy, ZUS, podatnik, składkujący)
  • Sporządza listy płac z tytułu umów zleceń, w tym umów stażowych, a także wypłat dotyczących ryczałtów członkom komisji, ryczałtów samochodowych i innych oraz sporządza i wprowadza do systemu bankowości elektronicznej polecenia przelewów
  • Prowadzi bieżący monitoring w zakresie planowanych i dokonywanych wypłat z funduszu wynagrodzeń – sporządza tzw. prognozę wynagrodzeń w zakresie m.in. wynagrodzeń, nagród, dodatków, odpraw emerytalnych i rentowych, ekwiwalentów za urlop, wynagrodzeń chorobowych, planowanych do wypłaty i wypłaconych
  • Weryfikuje i potwierdza dostępność środków na wynagrodzenia przy realizacji wniosków kadrowych dotyczących zwiększenia wynagrodzeń z tytułu m.in. zmiany mnożnika, zmiany wymiaru etatu, przyznania okresowych dodatków
  • Sporządza informacje/sprawozdania/zestawienia dot. wynagrodzeń (w tym zaświadczenia o wynagrodzeniach i zatrudnieniu, dane do wniosków o płatność w zakresie realizowanych projektów, druki Rp-7, ZUS-3, ZUS, NP-7, wkład do sprawozdania Rb-70, wkład do sprawozdania Dyrektora Generalnego z wykorzystania limitów zatrudnienia i środków na wynagrodzenia członków korpusu służby cywilnej dla Szefa Służby Cywilnej i dla GUS np. Z-03, Z-06, Z-12, Z.14)
  • Opiniuje akty prawne w zakresie spraw związanych z wynagrodzeniem, a także realizuje zadania dotyczące udzielenia odpowiedzi do NIK i innych instytucji kontrolnych, przygotowuje odpowiedzi na zapytania o informację publiczną
  • Archiwizuje dokumenty wytworzone w ramach realizowanych zadań po zakończeniu okresu przechowywania w komórce organizacyjnej, w tym również w elektronicznym obiegu zarządzania dokumentami

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu: wynagrodzeń dotyczące różnych grup pracowniczych, tj. członków korpusu służby cywilnej, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz umów cywilno-prawnych
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętności z zakresu obsługi: programu specjalistycznego płacowo-kadrowego QNT, programu Płatnik, bankowości elektronicznej, komputera i aplikacji biurowych (MS Office: Word, Excel, Outlook oraz Internet)
  • Kompetencje miękkie: rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Szkolenia: obsługa komputera w zakresie systemu płacowego, programu Płatnik, NBP, BGK24, BGK Zlecenia
  • Wiedza z zakresu: profesjonalnego naliczania wynagrodzeń różnych grup pracowniczych, tj. osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe, pracowników urzędów państwowych zatrudnionych w gabinetach politycznych oraz doradców, pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń, żołnierzy i funkcjonariuszy, zatrudnionych/powołanych w komisjach, radach i zespołach obsługiwanych przez KPRM, sporządzania sprawozdawczości budżetowej i GUS, rehabilitacji zawodowej i społecznej, zatrudniania osób z niepełnosprawnościami i rozliczania PFRON


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 12-04-2023
Wyświetleń: 46