Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Naczelnik wydziału

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 119060

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku związana jest z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami) oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosc

Zakres zadań

  • Zapewnia realizację zadań poprzez monitorowanie pracy poszczególnych pracowników, nadzoruje i ponosi odpowiedzialność za rzetelne i bezbłędne prowadzenie ksiąg rachunkowych dysponenta III stopnia części 27 – Informatyzacja w zakresie wydatków i dochodów budżetowych, w tym z uwzględnieniem wydatków związanych z realizacją środków pochodzących z Unii Europejskiej na finansowanie projektów/programów
  • Nadzoruje terminowe sporządzanie i przekazywanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań z operacji finansowych, sprawozdania finansowego, w uzgodnieniu z Naczelnikiem Wydziału Funduszy, Dotacji, Planowania i Analiz, w tym prowadzi obsługę systemu „TREZOR” w zakresie wykonania planu finansowego i sprawozdawczości budżetowej
  • Nadzoruje terminowe regulowanie i księgowanie zobowiązań, w szczególności dotyczących zakupów dostaw, robót i usług, krajowych i zagranicznych podróży służbowych pracowników, zwrotów wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów itp. oraz zapewnia prawidłowe rozliczanie środków pochodzących z rezerw ogólnych i celowych
  • Nadzoruje ewidencję księgową umożliwiającą ustalenie stanu należności budżetowych i współpracuje z Departamentem Prawnym w tym zakresie oraz weryfikuje/monitoruje prawdopodobieństwo spłaty należności wg tytułów ich powstania
  • Udziela informacji pracownikom poszczególnych komórek organizacyjnych KPRM. Doradza podległym pracownikom w zakresie interpretacji obowiązujących przepisów.
  • Opiniuje pod względem finansowym projekty umów, wniosków i innych dokumentów przekazywanych do BBF2 dotyczących zaangażowania planowanych wydatków w stosunku do planów finansowych, opracowuje i aktualizuje dokumenty w zakresie obsługi finansowej, odpowiada za przedstawienie propozycji usprawnień procesu obiegu dokumentów m.in. kart procesów, wewnętrznych procedur, wprowadzania dobrych praktyk.
  • Nadzoruje przygotowywanie odpowiedzi dla Najwyższej Izby Kontroli podczas kontroli wykonania budżetu dysponenta III stopnia części budżetowej 27 – Informatyzacja, jak również innych kontroli finansowych.
  • Koordynuje i pełni nadzór nad archiwizacją dokumentów wytworzonych w ramach realizowanych zadań Wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat w zakresie finansów publicznych lub rachunkowości
  • Wiedza z zakresu: ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o podatku dochodowym wraz z przepisami wykonawczymi.
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych (MS Office: Word, Excel, PowerPoint oraz Internet).
  • Kompetencje kierownicze: komunikacja, w tym asertywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, zarządzanie ludźmi.
  • Myślenie analityczne, rzetelność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu: zarządzania, rachunkowości lub finansów publicznych, obsługi komputera w zakresie systemu finansowo-księgowego, bankowości elektronicznej, systemu TREZOR.
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o służbie cywilnej, ochrony danych osobowych.
  • Znajomość obsługi systemu finansowo-księgowego, systemu bankowości elektronicznej oraz systemu obiegu dokumentów EZD.


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-04-2023
Wyświetleń: 44