Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 119161

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku związana jest z permanentną obsługą klientów zewnętrznych, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, wysiłkiem fizycznym oraz działaniem pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosc

Zakres zadań

  • Koordynuje pod względem organizacyjno-logistycznym posiedzenia Rady Ministrów, spotkania, narady, wideokonferencje i konferencje krajowe Prezesa Rady Ministrów, Wicepremierów, kierownictwa KPRM, odbywających się w siedzibie KPRM oraz organizuje w KPRM konferencje i spotkania na rzecz urzędów administracji publicznej i innych instytucji
  • Koordynuje zadania związane z udostępnianiem zwiedzającym gmachu KPRM, a także współpracuje przy opracowaniu materiałów i publikacji o charakterze edukacyjno-informacyjnym
  • Prowadzi sprawy związane w publikacją w prasie ogólnopolskiej ogłoszeń i kondolencji PRM i kierownictwa KPRM oraz współpracuje z przedstawicielami urzędów w zakresie pochówku osób zasłużonych w sferze działalności publicznej
  • Współpracuje przy organizacji wydarzeń o charakterze kulturalnym i edukacyjnym w KPRM, we współpracy z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi KPRM oraz COAR, SOP i innymi podmiotami zewnętrznymi
  • Dokonuje zakupów upominków w odpowiednich grupach asortymentowych, na potrzeby Prezesa Rady Ministrów i osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe w Kancelarii
  • Realizuje zamówienia zakupu i dostaw m.in. dekoracji kwiatowych, wiązanek okolicznościowych i wieńców pogrzebowych oraz szarf z nadrukiem
  • Koordynuje działania służb technicznych COAR współpracujących przy organizacji posiedzeń, konferencji odbywających się w siedzibie KPRM, w tym nadzoruje współpracę od strony finansowo – księgowej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o finansach publicznych, zasad protokołu dyplomatycznego
  • Kompetencje miękkie: kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, asertywność, odporność na stres, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • Kompetencje miękkie: negocjowanie
  • Przeszkolenie z protokołu dyplomatycznego


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 16-04-2023
Wyświetleń: 42