Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 119397
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie korupcją.
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Prowadzi konsultacje z jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej w zakresie wsparcia udzielanego cudzoziemcom oraz opracowuje materiały sprawozdawcze dotyczące realizacji programów integracji cudzoziemców i świadczeń pomocy społecznej udzielanych cudzoziemcom.
- Prowadzi sprawy związane z implementacją Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2014 – 2020 oraz na lata 2021-2027 w obszarze pomocy i integracji społecznej, w tym bierze udział w programowaniu wdrażania krajowego w obszarze komponentu integracyjnego.
- Prowadzi korespondencję, opracowuje materiały, odpowiada za wymianę informacji i utrzymywanie kontaktów z właściwymi instytucjami zaangażowanymi w system zarządzania oraz wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w Polsce, w tym bierze udział w przygotowaniu i wdrażaniu projektów realizowanych przez Departament.
- Wymienia informacje, bierze udział w projektach międzynarodowych oraz uczestniczy w spotkaniach gremiów powoływanych przez instytucje UE oraz inne organizacje międzynarodowe w zakresie problematyki integracji cudzoziemców.
- Opracowuje, konsultuje i opiniuje dokumenty strategiczne, implementacyjne, programowe związane z prowadzeniem polityki rozwoju i wdrażaniem funduszy UE w Polsce oraz przygotowuje wkłady z zakresu pomocy i integracji społecznej do materiałów sprawozdawczych dotyczących tych dokumentów.
- Opracowuje w języku polskim i angielskim informacje dotyczące pomocy społecznej i integracji cudzoziemców do dokumentów krajowych i zagranicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w innych instytucjach/organizacjach działających w obszarze pomocy i integracji społecznej lub współpracy międzynarodowej, lub w zakresie problematyki związanej z integracją cudzoziemców
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego co najmniej na poziomie B2
- Znajomość krajowych dokumentów strategicznych i programowych dotyczących polityki społecznej (SOR, SRKL, KPPUiWS)
- Znajomość ustawy o pomocy społecznej, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących cudzoziemców, w tym Rozdziału 5
- Znajomość rozporządzenia UE 2021/1057 oraz 2021/1060 w zakresie realizacji projektów z obszaru włączenia społecznego i usług społecznych
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w szczególności rozdział 7 i 10
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Komunikatywność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca mazowieckie
Praca Radom
Praca Warszawa
Praca Płock
Praca Starszy specjalista
Praca Pracownik Biurowy
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 18-04-2023
Wyświetleń: 48
Wyświetleń: 48