Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 119770

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

     



Zakres zadań

  • ­Prowadzi badania, analizy i prognozy dotyczące rynku pracy w obszarze bezrobocia, aktywności zawodowej oraz w zakresie wynagrodzeń. Tworzy/ monitoruje/ przekazuje prognozy dla członków kierownictwa oraz na potrzeby monitorowania strategii i programów. Konstruuje i wybiera modele ekonometryczne, określa parametry modelu oraz sprawdza stopień zgodności modelu z opisywaną rzeczywistością; analizuje i wnioskuje zgodnie ze zweryfikowanym modelem.
  • Analizuje wpływ na rynek pracy zachodzących i przewidywanych zmian społeczno-gospodarczych, w szczególności analizuje raporty i opracowania naukowe przygotowane przez krajowe i międzynarodowe instytucje. Tworzy bazy danych i narzędzia wspierające proces monitorowania rynku pracy i płac.
  • Przygotowuje opracowania tematyczne oraz inne materiały informacyjne i analityczne dotyczące rynku pracy w tym przygotowuje treść merytoryczną do tez, prezentacji, notatek.
  • Analizuje raporty i opracowania naukowe w zakresie wpływu zmian społeczno-gospodarczych na rynek pracy przygotowane przez krajowe i międzynarodowe instytucje (np. OECD, Międzynarodowy Fundusz Walutowy (MFW), Bank Światowy (BŚ).

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym 2 lata w obszarze analiz i przetwarzania danych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2
  • ­Tworzenie modeli ekonometrycznych, określanie parametrów modelu, testów weryfikujących
  • ­Wiedza z zakresu ekonomii i oceny zjawisk ekonomicznych
  • Wiedza z zakresu rynku pracy
  • ­Umiejętność korzystania z danych statystycznych GUS i Eurostat, baz danych jednostkowych
  • Znajomość programów do analizy statystycznej
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność współpracy
  • ­Komunikatywność
  • Rzetelność
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi komputera (w szczególności MS Excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 25-04-2023
    Wyświetleń: 47