Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Podreferendarz

Firma: Komenda Główna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Podreferendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 119728

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – równoważny system czasu pracy,

  • zagrożenie korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • naturalne i sztuczne oświetlenie,

  • wymuszona  pozycja ciała,

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,

  • przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami.

Zakres zadań

  • Prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową, w tym przyjmuje, ewidencjonuje i wydaje dokumenty wpływające do kancelarii jawnej Komendy Głównej Policji oraz Gabinetu Komendanta Głównego Policji
  • Identyfikuje właściwych odbiorców korespondencji jawnej wpływającej do Komendy Głównej Policji i dokonuje stosownych ustaleń w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Komendy Głównej Policji
  • Dokonuje rozpoznania rynku do nawiązania długofalowej współpracy przy realizacji zadań związanych z zakupami upominków okolicznościowych i nagród rzeczowych kierownictwa Komendy Głównej Policji, prowadzi negocjacje cenowe i uzgodnienia dot. terminów realizacji składanych zamówień
  • Uczestniczy w pracach komisji przetargowych na zakupy okolicznościowe i nagrody rzeczowe kierownictwa KGP we współpracy z Biurem Finansów KGP oraz Biurem Logistyki KGP
  • Składa zamówienia, na podstawie zapotrzebowania komórek organizacyjnych biura na druki oraz materiały kancelaryjno-biurowe
  • Uczestniczy we wdrażaniu zmian w organizacji obiegu dokumentów jawnych
  • Uczestniczy w przygotowywaniu informacji na temat funkcjonowania systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją
  • Uczestniczy w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kategorii „BC” oraz w pracach komisji inwentaryzacji dokumentów jawnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku w pracy w administracji publicznej
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość aktów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum w sprawie Jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów w sprawie metod i form pracy kancelaryjnej w KGP
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów ustawy o Policji w zakresie przepisów ogólnych, organizacji Policji oraz korpusów i stopni policyjnych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi programów biurowych
  • Znajomość protokołu dyplomatycznego


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Policji w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 02-05-2023
Wyświetleń: 40