Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Podreferendarz
Firma: Komenda Główna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Podreferendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 119728
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – równoważny system czasu pracy,
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową, w tym przyjmuje, ewidencjonuje i wydaje dokumenty wpływające do kancelarii jawnej Komendy Głównej Policji oraz Gabinetu Komendanta Głównego Policji
- Identyfikuje właściwych odbiorców korespondencji jawnej wpływającej do Komendy Głównej Policji i dokonuje stosownych ustaleń w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Komendy Głównej Policji
- Dokonuje rozpoznania rynku do nawiązania długofalowej współpracy przy realizacji zadań związanych z zakupami upominków okolicznościowych i nagród rzeczowych kierownictwa Komendy Głównej Policji, prowadzi negocjacje cenowe i uzgodnienia dot. terminów realizacji składanych zamówień
- Uczestniczy w pracach komisji przetargowych na zakupy okolicznościowe i nagrody rzeczowe kierownictwa KGP we współpracy z Biurem Finansów KGP oraz Biurem Logistyki KGP
- Składa zamówienia, na podstawie zapotrzebowania komórek organizacyjnych biura na druki oraz materiały kancelaryjno-biurowe
- Uczestniczy we wdrażaniu zmian w organizacji obiegu dokumentów jawnych
- Uczestniczy w przygotowywaniu informacji na temat funkcjonowania systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją
- Uczestniczy w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kategorii „BC” oraz w pracach komisji inwentaryzacji dokumentów jawnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku w pracy w administracji publicznej
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość aktów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum w sprawie Jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów w sprawie metod i form pracy kancelaryjnej w KGP
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów ustawy o Policji w zakresie przepisów ogólnych, organizacji Policji oraz korpusów i stopni policyjnych
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi programów biurowych
- Znajomość protokołu dyplomatycznego
Praca mazowieckie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Referent
Praca Płock
Praca Warszawa
Praca Podreferendarz
Praca Radom
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Policji w Warszawie
Data dodania: 02-05-2023
Wyświetleń: 40
Wyświetleń: 40