Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Naczelnik wydziału

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 120282

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • ­Kieruje pracą podległych pracowników (organizuje pracę, przydziela zadania, sprawuje nadzór merytoryczny nad realizacją zadań, nadzoruje dyscyplinę pracy, dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracowników, przedstawia propozycję wniosków w sprawach awansów, współdecyduje o rozwoju zawodowym pracowników, itp.).
  • ­Koordynuje zadania związane z dokonywaniem wydatków dysponenta środków budżetowych trzeciego stopnia oraz realizacją dochodów budżetowych jak również dokonuje bieżącej analizy ewidencji księgowej.
  • ­Kontroluje dokumenty finansowe pod względem formalno-rachunkowym oraz w zakresie ich kompletności i zgodności z planem finansowym Ministerstwa.
  • ­Koordynuje prowadzenie rejestrów i rozliczeń w zakresie podatku od towarów i usług (VAT).
  • ­Weryfikuje operacje kasowe.
  • ­Monitoruje sprawy związane z dochodzeniem należności dysponenta środków budżetowych trzeciego stopnia.
  • ­Koordynuje, zgodnie z właściwością Wydziału, prace przygotowawcze związane z inwentaryzacją aktywów i pasywów.
  • ­Monitoruje przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych Ministerstwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe i podyplomowe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości budżetowej
  • ­znajomość ustawy o rachunkowości
  • ­znajomość ustawy o finansach publicznych (Działy I, III oraz IV)
  • ­znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o finansach publicznych w zakresie zasad funkcjonowania państwowych jednostek budżetowych
  • ­znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • ­znajomość ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym państwowych jednostek budżetowych
  • ­znajomość rozporządzenia w sprawie klasyfikacji środków trwałych w zakresie grup ewidencyjnych środków trwałych
  • ­znajomość rozporządzenia w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
  • ­umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­umiejętność współpracy
  • ­umiejętność organizacji pracy
  • ­umiejętność zarządzania ludźmi
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 05-05-2023
    Wyświetleń: 42