kandydatów
Specjalista
Firma: Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. Zagrożenie korupcją.
2. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
Zakres zadań
- Opracowuje i weryfikuje dokumentację niezbędną do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub zamówień udzielanych bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonuje rozeznania rynku, sporządza kalkulacje szacunkowej wartości zamówienia, definiuje wymagania, opracowuje analizy, przygotowuje wnioski oraz uczestniczy w pracach komisji przetargowych.
- Sporządza i uzgadnia projekty w trybie pomocy prawnej, kontroluje pod kątem finansowym oraz nadzoruje prawidłową realizacją umów z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi i realizującymi dostawy w zakresie działalności wydziału.
- Analizuje i kontroluje pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym oraz opracowuje wszystkie dokumenty księgowe wystawione przez podmioty zewnętrzne, związane z zadaniami wydziału. Rejestruje umowy oraz dokumenty księgowe w systemie księgowo-finansowym oraz prowadzi ich elektroniczną ewidencję.
- Analizuje wykonanie budżetu i składa wnioski o zmiany w planie oraz dokonuje w systemie księgowo-finansowym zmian w zaangażowaniu umów.
- Sporządza projekty planu finansowego, planu zamówień publicznych, planu zakupów i rocznego planu działania wydziału oraz projekty sprawozdań z ich wykonania.
- Opracowuje i redaguje pisma, notatki, sprawozdania i inną korespondencję związaną z działalnością wydziału, zleconą przez bezpośredniego przełożonego bądź dyrektora (zastępcę) biura, dba o ich ewidencję i archiwizację, zgodnie z procedurami.
- Monitoruje i analizuje wewnętrzne procedury oraz współpracuje z komórkami organizacyjnymi MSZ w celu opracowywania, zgodnie z obowiązującymi regulacjami, instrukcji, zarządzeń i dokumentów związanych z działalnością wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego Powyżej 1,5 roku w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
- Znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o dostępnie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych.
- Wiedza z zakresu: zamówień publicznych, finansów publicznych.
- Umiejętność: współpracy, argumentowania, analitycznego myślenia.
- Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, kreatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość struktury i zasad funkcjonowania Ministerstwa oraz podziału kompetencji między komórkami organizacyjnymi
- Umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego np. EGERIA na poziomie: Dysponent.
- Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych.
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Wyświetleń: 42