Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Piaseczno

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Piaseczno
Ogłoszenie o naborze Nr 120680

Warunki pracy

Zakres zadań

  • Przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne oraz prowadzi urządzenia ewidencyjne dla tych dokumentów,
  • Przyjmuje akta spraw ostatecznie załatwionych oraz rozlicza je w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych,
  • Uczestniczy w ewidencjonowaniu i klasyfikowaniu publikacji znajdujących się w bibliotece Komendy Stołecznej Policji oraz udostępnia je zainteresowanym policjantom i pracownikom,
  • Potwierdza rozliczenie pozycji „biblioteka KSP" na kartach obiegowych policjantów i pracowników jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania,
  • Uzupełnia elektroniczny spis publikacji znajdujących się w bibliotece Komendy Stołecznej Policji,
  • Zapoznaje policjantów i pracowników z aktami prawnymi, przepisami wewnętrznymi i dokumentami zgodnie z dekretacją kierownictwa wydziału,
  • Prowadzi ewidencję kluczy do pomieszczeń służbowych wydziału, wydaje klucze policjantom i pracownikom oraz potwierdza ich zwrot po zakończeniu dnia służby/pracy,
  • Rozlicza policjantów i pracowników wydziału z posiadanych przez z nich dokumentów jawnych w przypadku ustania stosunku służbowego /pracy, przeniesienia lub delegowania oraz uczestniczy w pracach komisji inwentaryzacji dokumentów jawnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : co najmniej 1 roku w pracy biurowej
  • Znajomość: aktów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w sprawie: -instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, - jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji; aktu wykonawczego do ustawy o bibliotekach w sprawie sposobu ewidencji materiałów bibliotecznych
  • Umiejętności: obsługi komputera (pakiet MS Office), organizacji pracy własnej, dokładność, systematyczność
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 12-05-2023
Wyświetleń: 40