Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 121012
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Zagrożenie związane z przemieszczaniem się ludzi,
- Praca w terenie,
- Zagrożenie korupcją,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:
http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/deklaracja-dostepnosci/34824,Deklaracja-dostepnosci.html
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawach skarg i wniosków, sporządza sprawozdania z przeprowadzonych postępowań i opracowuje projekty odpowiedzi,
- Przygotowuje, do przekazania zgodnie z właściwością do komórek i jednostek organizacyjnych Policji, dokumenty dotyczące skarg i wniosków,
- Przeprowadza kontrole dot. problematyki skargowej,
- Monitoruje tryb i sposób rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz ocenia pod względem merytorycznym i formalnym sprawozdania, a także zawiadomienia o sposobie załatwienia skarg w sprawach zrealizowanych we własnym zakresie przez komórki i jednostki organizacyjne Komendy Stołecznej Policji oraz jednostki organizacyjne Policji działające na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji,
- Opracowuje sprawozdania i analizy dotyczące problematyki skargowej, wynikające z odrębnych przepisów orazdyspozycji uprawnionych podmiotów,
- Przyjmuje interesantów zgłaszających się do Komendy Stołecznej Policji w sprawach skarg i wniosków, udziela im niezbędnych informacji, sporządza protokoły przyjęcia ustnych skarg i wniosków,
- Prowadzi rejestry skarg i wniosków w wydziale,
- Przygotowuje i kompletuje dokumentację spraw ostatecznie zakończonych,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 1 roku w obszarze prawa administracyjnego,
- Dobra znajomość ustaw: o Policji; Kodeks postępowania administracyjnego (w zakresie Działu I „Przepisy ogólne" i Działu VIII „Skargi i wnioski"); o kontroli w administracji rządowej, a także rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
- Umiejętność: stosowania prawa, analizy, syntezy i oceny informacji, formułowania wniosków i zaleceń, argumentowania, pracy w zespole, obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Komunikatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończony kurs z zakresu kontroli w administracji publicznej.
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Płock
Praca mazowieckie
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca Specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Data dodania: 18-05-2023
Wyświetleń: 44
Wyświetleń: 44