Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy Referent / Młodszy Specjalista w Sekretariacie w Biurze Prawnym

Firma: Centrala NFZ miejsce pracy: Warszawa

Starszy Referent / Młodszy Specjalista w Sekretariacie

w Biurze Prawnym

 

Numer ogłoszenia: BP/23/112

Miejsce pracy: Warszawa

 

1 etat / umowa na zastępstwo 01.06.2023 r. – 31.05.2024 r.

 

Termin składania ofert 06.06.2023 r.

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji kierowanej do Biura oraz przygotowywanie korespondencji do wysłania z Biura, w tym w EZD i w ePUAP;
  • zbieranie danych i przygotowywanie zestawień oraz sprawozdań;
  • prowadzenie rejestrów;
  • przygotowywanie prostej korespondencji (projektów pism);
  • publikacja zarządzeń i decyzji Prezesa Funduszu;
  • monitorowanie realizacji stanu prac terminowych;
  • wspomaganie organizacji pracy dyrektora Biura;
  • udzielanie informacji interesantom;
  • przekazywanie akt własnych do archiwum zakładowego i prowadzenie zbioru protokołów zdawczo-odbiorczych.
WYMAGANIA:

 

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe (mile widziane kierunki: prawo lub administracja)
  • Lata pracy zawodowej:
  • Starszy Referent:
    • minimum 3 lata - w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
    • w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany;
  • Młodszy Specjalista:
    • minimum 4 lata - w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
    • minimum 1 rok - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
  • podstawowa wiedza o strukturze i funkcjonowaniu administracji publicznej i organów władzy państwowej.

(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu/aktualnym wyciągiem z CEIDG.)

 

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w obsłudze administracyjnej / kancelaryjnej / sekretarskiej (preferowane: w urzędzie administracji publicznej / sądzie / kancelarii prawnej);
  • znajomość zasad korespondencji oraz obsługi komputera;
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętne zarządzanie czasem, umiejętność pracy zespołowej;
  • komunikatywność, systematyczność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, zaangażowanie, rzetelność;
  • doświadczenie w pracy z systemami i rejestrami prawnymi.

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • podpisany kwestionariusz osobowy
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.


ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
  • Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
  • Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Opiekę mentora
  • Możliwości awansu zawodowego
  • Miłą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
  • Inicjatywy dbające o zdrowie

NASZE WARTOŚCI:

  • OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
  • EFEKTYWNOŚĆ
  • INNOWACYJNOŚĆ
  • SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW


Pozostałe oferty pracy w firmie Centrala NFZ
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 23-05-2023
Wyświetleń: 40