Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Stażysta w dziale help desk

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim miejsce pracy: Warszawa

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Stażysta w dziale help desk
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/23/0301
OBOWIĄZKI:
1. Wsparcie IT dla klientów firmy:- wsparcie użytkowników końcowych w zakresie oprogramowania systemowego i użytkowego firmy Microsoft oraz w zakresie usług Microsoft365/Office365- zarządzanie aktualizacjami oprogramowania, oprogramowaniem antywirusowym, usługami Microsoft365- zarządzanie uprawnieniami, kontami użytkowników - obsługiwanie zgłoszeń Helpdesk w systemie obsługi zgłoszeń (tzw. system ticketowy), w tym wsparcie zdalne- zapewnianie wsparcia pracownikom klientów w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem- przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont dostępowych)- udzielanie pomocy w zarządzaniu i administrowaniu sprzętem- testowanie wdrażanych rozwiązań informatycznych oraz sprzętu- monitorowanie prawidłowego działania systemów informatycznych- trackowanie błędów oraz sporządzanie wymaganych raportów- instalacja i konfiguracja sprzętu oraz systemów operacyjnych i oprogramowania- konfiguracja i nadzór urządzeń sieciowych- przeprowadzanie okresowych audytów sprzętu i oprogramowania komputerowego w firmie- współpraca z drugą linią wsparcia (w przypadku poważniejszych problemów)- udział w projektach IT2. Bezpośredni kontakt z użytkownikami:- telefoniczny, zdalny i bezpośredni kontakt z użytkownikami końcowymi- udzielanie wsparcia w zakresie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem IT- tłumaczenie i przekazywanie instrukcji postępowania- bezpośrednie kontaktowanie się z innymi pracownikami lub klientami- dbanie o wysoki poziom obsługi klientów w zakresie świadczonych usług- komunikacja w języku angielskim w ramach potrzeb3. Rozwój i przestrzeganie etyki zawodowej:- podnoszenie umiejętności i kwalifikacji własnych- udział w szkoleniach branżowych- przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa- przestrzeganie zasad etyki zawodowej oraz tajemnicy służbowej,- przestrzeganie zasad ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy4. Obsługa programów komputerowych i sprzętu biurowego:- obsługiwanie sprzętu komputerowego- obsługa oprogramowania komputerowego firmy Microsoft- obsługa urządzeń biurowych (komputer, telefon, skaner, drukarka)- wykorzystywanie zasobów internetu w celu realizacji codziennych obowiązków- posługiwanie się specjalistycznym oprogramowaniem niezbędnym do zdalnego świadczenia wsparcia typu Help Desk
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Umiejętności:1. Odpowiadanie na pytania użytkowników w formie pisemnej lub ustnej2. Tłumaczenie użytkownikom sposobu postępowania w danej sytuacji drogą ustną3. Udzielanie instrukcji pisemnych4. Przyjmowanie, obsługiwanie i zamykanie zgłoszeń od użytkowników5. Zapewnianie wysokiego standardu obsługi klienta6. Komunikowanie się w języku angielskim w ramach potrzeb7. Świadczenie wsparcia dla użytkowników końcowych w zakresie oprogramowania systemowego i użytkowego firmy Microsoft oraz w zakresie usług Microsoft365/Office3658. Zarządzanie aktualizacjami oprogramowania, oprogramowaniem antywirusowym, usługami Microsoft365 oraz uprawnieniami i kontami użytkowników

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 23-05-2023
Wyświetleń: 43