Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 121295
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- realizuje zadania związane z gospodarowaniem środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w tym m.in. w zakresie dofinansowania wypoczynku, udzielania pomocy finansowej w sytuacjach losowych, udzielania pożyczek na cele mieszkaniowe w celu zapewnienia efektywnej pomocy socjalnej pracownikom i ich rodzinom oraz emerytom i rencistom
- planuje i organizuje akcje doraźne dla pracowników Ministerstwa, ich rodzin oraz emerytów i rencistów, finansowane ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz prowadzi rejestr byłych pracowników, tj. emerytów i rencistów
- opracowuje procedury regulujące zasady przyznawania świadczeń ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, inicjuje nowe rozwiązania, w tym m. in. przygotowuje projekt regulaminu i zasad podziału środków oraz planu rzeczowo - finansowego zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w celu racjonalnego i efektywnego wykorzystania funduszu
- prowadzi sprawozdawczość w zakresie prowadzonej działalności socjalnej oraz monitoruje i analizuje wykonanie planu rzeczowo - finansowego funduszu socjalnego w celu zapewnienia optymalnego wykorzystania środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
- przygotowuje materiały na posiedzenia komisji socjalnej oraz protokołuje te posiedzenia w celu udokumentowania wydatków z funduszu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze spraw socjalnych
- znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
- znajomość problematyki z zakresu pracowniczych świadczeń socjalnych
- znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- umiejętność współpracy
- umiejętność skutecznej komunikacji
- rzetelność
- umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Specjalista
Praca mazowieckie
Praca Płock
Praca Radom
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 24-05-2023
Wyświetleń: 43
Wyświetleń: 43