kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na parterze w przystosowanym obiekcie. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze, możliwe sporadyczne wyjazdy służbowe.
Zakres zadań
- Obsługuje kancelarię ogólną w systemie tradycyjnym i elektronicznym, w tym przyjmuje i rejestruje korespondencję oraz pozostałe przesyłki pocztowe w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Komendy Głównej PSP, prowadzi ewidencję realizowanej korespondencji.
- Wysyła korespondencję z instytucji oraz pomaga przy obsłudze poczty specjalnej w MSWiA, w tym przekazuje ją adresatom wg odrębnych zasad.
- Organizuje dokumentację przekazywaną do składu chronologicznego oraz współpracuje z inspektorem ds. obsługi składu chronologicznego w pracach związanych z organizacją i funkcjonowaniem składu chronologicznego.
- Rozdziela korespondencję na poszczególne biura w celu sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w instytucji.
- Zapewnia ochronę dokumentów (oraz ich treści) znajdujących się w pomieszczeniach Kancelarii Ogólnej KG PSP.
- Obsługuje urządzenia pomocnicze ewidencyjne oraz prowadzi kartoteki, wykazy, spisy w celu rejestrowania pism wchodzących i wychodzących.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej, obsłudze sekretariatu lub kancelarii.
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- kompetencje miękkie: łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych;
- umiejętność obsługiwania urządzeń biurowych;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Wyświetleń: 44