Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 121481
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne w zakresie prawa do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych z tym prawem związanych w stosunku do funkcjonariuszy SG oraz emerytów i rencistów policyjnych,
- przygotowuje projekty rozstrzygnięć w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w zakresie realizacji uprawnień funkcjonariuszy SG oraz emerytów i rencistów policyjnych do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych z tym prawem związanych,
- przyjmuje, rozpatruje wnioski z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby funkcjonariuszy SG i dokonuje stosownych naliczeń,
- przygotowuje dokumenty finansowe w zakresie świadczeń pieniężnych wynikających z prawa do lokalu mieszkalnego do realizacji wypłaty świadczeń pieniężnych przez właściwą merytorycznie komórkę finansową,
- przygotowuje projekty pism, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw mieszkaniowych
- prowadzi, zakłada, na bieżąco uaktualnia teczki mieszkaniowe oraz przygotowuje dokumentację archiwalną,
- przygotowuje dane do opracowania dokumentów sprawozdawczych z zakresu lokali mieszkalnych i świadczeń pieniężnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
- znajomość przepisów w zakresie postępowania administracyjnego - Kodeks postępowania administracyjnego, umiejętność ich interpretacji i stosowania prawa w praktyce
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office) i urządzeń biurowych,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność , terminowość, umiejętność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Inspektor
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Warszawa
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Warszawa
Praca mazowieckie
Praca Radom
Praca Płock
Pozostałe oferty pracy w firmie Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Data dodania: 26-05-2023
Wyświetleń: 44
Wyświetleń: 44