Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 121588

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • ­Prowadzi prace legislacyjne w zakresie spraw dotyczących Funduszu Pracy pozostających we właściwości DF, w szczególności opracowuje: projekty założeń projektów ustaw i projektów ustaw oraz projektów aktów wykonawczych do przepisów o wspieraniu zatrudnienia, w zakresie gospodarowania środkami FP oraz innych dotyczących zapewnienia finansowania zadań z FP.
  • ­Opracowuje projekty stanowisk i opinii do projektów aktów prawnych i projektów innych dokumentów rządowych, przedkładanych w ramach uzgodnień wewnętrznych i konsultacji międzyresortowych.
  • ­Opracowuje wyjaśnienia, zalecenia i wytyczne w zakresie dotyczącym gospodarki finansowej FP.
  • ­Przygotowuje projekty pełnomocnictw do wykonywania zadań w imieniu dysponenta FP, w szczególności przez Sekretarza Stanu/Podsekretarza Stanu, kierownictwo DF.
  • ­Przygotowuje projekty nowych rozwiązań prawnych z zakresu wydatkowania kwot środków (limitów) Funduszu Pracy na zadania ustawowe, planowanych do wdrożenia, oraz dokonuje okresowej oceny funkcjonujących rozwiązań z uwzględnieniem danych liczbowych opracowanych przez Wydział Planowania, Sprawozdawczości i Gospodarowania Środkami Funduszu Pracy.
  • ­Prowadzi sprawy związane z zawieraniem umów oraz porozumień dotyczących przekazywania środków FP organom i instytucjom upoważnionym do finansowania z FP zadań określonych ustawowo.
  • ­Przygotowuje projekty odpowiedzi na pytania prejudycjalne, przekazywane przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej za pośrednictwem Ministerstwa Spraw Zagranicznych, w zakresie FP.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w opracowywaniu projektów aktów prawnych lub w obsłudze prawnej
  • ­Komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • ­Znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy oraz rozporządzenia w sprawie algorytmu ustalania kwot środków Funduszu Pracy na finansowanie zadań w województwie
  • ­Znajomość zasad techniki prawodawczej
  • ­Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­Umiejętność współpracy
  • Rzetelność
  • ­Komunikatywność
  • ­Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 30-05-2023
    Wyświetleń: 42