Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 121588
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi prace legislacyjne w zakresie spraw dotyczących Funduszu Pracy pozostających we właściwości DF, w szczególności opracowuje: projekty założeń projektów ustaw i projektów ustaw oraz projektów aktów wykonawczych do przepisów o wspieraniu zatrudnienia, w zakresie gospodarowania środkami FP oraz innych dotyczących zapewnienia finansowania zadań z FP.
- Opracowuje projekty stanowisk i opinii do projektów aktów prawnych i projektów innych dokumentów rządowych, przedkładanych w ramach uzgodnień wewnętrznych i konsultacji międzyresortowych.
- Opracowuje wyjaśnienia, zalecenia i wytyczne w zakresie dotyczącym gospodarki finansowej FP.
- Przygotowuje projekty pełnomocnictw do wykonywania zadań w imieniu dysponenta FP, w szczególności przez Sekretarza Stanu/Podsekretarza Stanu, kierownictwo DF.
- Przygotowuje projekty nowych rozwiązań prawnych z zakresu wydatkowania kwot środków (limitów) Funduszu Pracy na zadania ustawowe, planowanych do wdrożenia, oraz dokonuje okresowej oceny funkcjonujących rozwiązań z uwzględnieniem danych liczbowych opracowanych przez Wydział Planowania, Sprawozdawczości i Gospodarowania Środkami Funduszu Pracy.
- Prowadzi sprawy związane z zawieraniem umów oraz porozumień dotyczących przekazywania środków FP organom i instytucjom upoważnionym do finansowania z FP zadań określonych ustawowo.
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na pytania prejudycjalne, przekazywane przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej za pośrednictwem Ministerstwa Spraw Zagranicznych, w zakresie FP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w opracowywaniu projektów aktów prawnych lub w obsłudze prawnej
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
- Znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy oraz rozporządzenia w sprawie algorytmu ustalania kwot środków Funduszu Pracy na finansowanie zadań w województwie
- Znajomość zasad techniki prawodawczej
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Rzetelność
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Główny specjalista
Praca Specjalista ds. Prawnych
Praca Radom
Praca Prawnik Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Warszawa
Praca Płock
Praca mazowieckie
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 30-05-2023
Wyświetleń: 42
Wyświetleń: 42