Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Referendarz
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 121862
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Bierze udział w opracowaniu programów z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 współfinansowanych ze środków europejskich, w szczególności koncepcji tych programów i ich treści.
- Przygotowuje projekty uwag i wkładów merytorycznych do dokumentów związanych z perspektywą finansową Unii Europejskiej 2021-2027 w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
- Wdraża i monitoruje realizację programów z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, m.in. przygotowuje interpretacje i stanowiska Ministerstwa oraz odpowiedzi na zapytania w zakresie programu i ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, zgodnie z kompetencjami Wydziału, a także przygotowuje propozycje odpowiedzi na interpelacje poselskie i wystąpienia senatorskie.
- Przygotowuje materiały informacyjne publikowane na stronach internetowych Ministerstwa, w tym analizy i informacje statystyczne o realizacji spraw z zakresu właściwości Wydziału.
- Realizuje, we współpracy z Departamentem Informatyki, zadania dotyczące systemu teleinformatycznego do obsługi ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz programu Maluch poprzez przygotowywanie specyfikacji wymagań, opiniowanie i akceptowanie projektów zmian tych systemów, testowanie zmian i ich zatwierdzanie.
- Gromadzi i weryfikuje pod względem poprawności sprawozdania rzeczowo-finansowe z wykonywania zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz zadań dofinansowywanych w ramach programów rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, a także monitoruje dane przekazywane przez gminy i inne podmioty w Rejestrze Żłobków.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
- znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
- znajomość Programu MALUCH+ 2022-2029
- komunikatywność
- umiejętność analizy i syntezy informacji
- umiejętność współpracy
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- rzetelność
- umiejętność obsługi komputera MS Office, w szczególności MS WORD i MS EXCEL
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Referent Warszawa
Praca Referendarz
Praca mazowieckie
Praca Płock
Praca Radom
Praca Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 02-06-2023
Wyświetleń: 44
Wyświetleń: 44