Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referendarz

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 121862

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • ­Bierze udział w opracowaniu programów z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 współfinansowanych ze środków europejskich, w szczególności koncepcji tych programów i ich treści.
  • ­Przygotowuje projekty uwag i wkładów merytorycznych do dokumentów związanych z perspektywą finansową Unii Europejskiej 2021-2027 w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
  • ­Wdraża i monitoruje realizację programów z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, m.in. przygotowuje interpretacje i stanowiska Ministerstwa oraz odpowiedzi na zapytania w zakresie programu i ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, zgodnie z kompetencjami Wydziału, a także przygotowuje propozycje odpowiedzi na interpelacje poselskie i wystąpienia senatorskie.
  • ­Przygotowuje materiały informacyjne publikowane na stronach internetowych Ministerstwa, w tym analizy i informacje statystyczne o realizacji spraw z zakresu właściwości Wydziału.
  • ­Realizuje, we współpracy z Departamentem Informatyki, zadania dotyczące systemu teleinformatycznego do obsługi ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz programu Maluch poprzez przygotowywanie specyfikacji wymagań, opiniowanie i akceptowanie projektów zmian tych systemów, testowanie zmian i ich zatwierdzanie.
  • ­Gromadzi i weryfikuje pod względem poprawności sprawozdania rzeczowo-finansowe z wykonywania zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz zadań dofinansowywanych w ramach programów rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, a także monitoruje dane przekazywane przez gminy i inne podmioty w Rejestrze Żłobków.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • ­­komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • ­znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
  • ­znajomość Programu MALUCH+ 2022-2029
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­umiejętność współpracy
  • ­umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­rzetelność
  • ­umiejętność obsługi komputera MS Office, w szczególności MS WORD i MS EXCEL
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 02-06-2023
    Wyświetleń: 44