Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 122290
Warunki pracy
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- praca w terenie,
- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- ma następujące zadania:
- Kontroluje warunki pracy oraz przestrzeganie zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w Ministerstwie, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni. Inicjuje i koordynuje przedsięwzięcia zmierzające do poprawy warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Ministerstwie Sprawiedliwości.
- Przeprowadza wstępne szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla osób przyjmowanych do pracy w Ministerstwie oraz organizuje okresowe szkolenia z zakresu BHP dla pracowników Ministerstwa, a także inicjuje i koordynuje przedsięwzięcia zmierzające do poprawy warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Ministerstwie Sprawiedliwości.
- Ustala przyczyny i okoliczności wypadków przy pracy, wypadków w drodze do pracy i z pracy pracowników Ministerstwa, sporządza właściwą dokumentację powypadkową, prowadzi rejestry, kompletuje i przechowuje dokumenty z nimi związane.
- Bierze udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
- Uczestniczy w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji, zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Bierze udział w opracowywaniu i wdrażaniu wewnętrznych aktów prawnych (regulaminów, zarządzeń) i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Sporządza i przedstawia pracodawcy okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy wraz z propozycjami nowych rozwiązań mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników.
- Opiniuje szczegółowe instrukcje dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o kierunku bezpieczeństwo i higiena pracy lub inne wyższe i studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w służbie BHP
- Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności Kodeksu pracy, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe,
- Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,
- Asertywność, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, komunikacja, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, radzenie sobie z presją, zorientowanie na osiąganie celów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Szkolenie z pierwszej pomocy
Praca Radom
Praca Główny specjalista
Praca mazowieckie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Inspektor BHP Warszawa
Praca Warszawa
Praca Płock
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Data dodania: 13-06-2023
Wyświetleń: 56
Wyświetleń: 56