Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 122290

Warunki pracy

- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,


- kontakt z klientem zewnętrznym,


- praca w terenie,


- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • ma następujące zadania:
  • Kontroluje warunki pracy oraz przestrzeganie zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w Ministerstwie, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni. Inicjuje i koordynuje przedsięwzięcia zmierzające do poprawy warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Ministerstwie Sprawiedliwości.
  • Przeprowadza wstępne szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla osób przyjmowanych do pracy w Ministerstwie oraz organizuje okresowe szkolenia z zakresu BHP dla pracowników Ministerstwa, a także inicjuje i koordynuje przedsięwzięcia zmierzające do poprawy warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Ministerstwie Sprawiedliwości.
  • Ustala przyczyny i okoliczności wypadków przy pracy, wypadków w drodze do pracy i z pracy pracowników Ministerstwa, sporządza właściwą dokumentację powypadkową, prowadzi rejestry, kompletuje i przechowuje dokumenty z nimi związane.
  • Bierze udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
  • Uczestniczy w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji, zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Bierze udział w opracowywaniu i wdrażaniu wewnętrznych aktów prawnych (regulaminów, zarządzeń) i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Sporządza i przedstawia pracodawcy okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy wraz z propozycjami nowych rozwiązań mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników.
  • Opiniuje szczegółowe instrukcje dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku bezpieczeństwo i higiena pracy lub inne wyższe i studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w służbie BHP
  • Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności Kodeksu pracy, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe,
  • Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,
  • Asertywność, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, komunikacja, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, radzenie sobie z presją, zorientowanie na osiąganie celów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Szkolenie z pierwszej pomocy


Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-06-2023
Wyświetleń: 56