Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim i angielskim
Firma: Randstad Polska miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
• Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących / e-maili od klientów
• Rejestracja informacji w systemach operacyjnych
• Tworzenie raportów podnoszących jakość dostarczanych usług
• Zapewnienie profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów
• Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy
• Współpraca z innymi działami firmy na całym świecie
Wymagania:
• Dobra znajomość języka angielskiego oraz języka hiszpańskiego
• Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
• Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
• Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Oferujemy:
• Możliwość pracy w stabilnej, międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku otwierającej centrum globalne w Polsce
• Pakiet szkoleń w pełni przygotowujących do wykonywania powierzonych obowiązków
• Możliwość rozwoju zawodowego i wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy
• Umowę o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dofinansowanie do szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe)
• Pracę w systemie zmianowym.
Data dodania: 26-09-2014
Wyświetleń: 635
Wyświetleń: 635