Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Prezes Zarządu

Firma: Łomiankowska Spółdzielnia Mieszkaniowa miejsce pracy: Łomianki

RADA NADZORCZA ŁOMIANKOWSKIEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ

OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO

Prezes Zarządu
Miejsce pracy: Łomianki
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe magisterskie techniczne, ekonomiczne lub zarządzanie,
  • znajomość przepisów prawa spółdzielczego ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych i ustawy przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów,
  • licencja zarządcy nieruchomości – preferowana,
  • znajomość prawa pracy, budowlanego, finansowego w tym ustawy o rachunkowości
  • co najmniej 7–letni staż pracy oraz 3–letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, konieczne doświadczenie pracy w spółdzielni mieszkaniowej
  • znajomość zasad nadzoru spółdzielczego, audytu i kontroli finansowej,
  • znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych i jej organów,
  • umiejętność kierowania i zarządzania zasobami ludzkimi oraz umiejętność nawiązywania właściwych kontaktów z członkami Spółdzielni,
  • komunikatywność, rzetelność, terminowość realizacji zadań i umiejętność podejmowania decyzji,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa, w tym przestępstwo skarbowe,
  • gotowość do pełnienia funkcji Prezesa Zarządu Spółdzielni,
  • znajomość obsługi komputera, obsługi poczty elektronicznej, znajomość pakietu MS Office,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
Oferta zgłoszona przez kandydata w konkursie powinna zawierać (na potrzeby weryfikacji wymagań koniecznych wskazanych w pkt 1 powyżej):
  • życiorys (CV) i informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (telefon kontaktowy, adres e-mail),
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie np. odpis dyplomu, uprawnień zawodowych, kserokopie dodatkowych uprawnień, odbytych kursów, szkoleń i itp.),
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty potwierdzające staż pracy, w tym pełnienie funkcji kierowniczych,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności, nie podleganiu  ograniczeniom lub zakazom pełnienia funkcji kierowniczych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie sądowe - karne lub karno-skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o zdolności do czynności prawnych,
  • pisemną zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb konkursu,
  • oświadczenie o nie pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa z członkiem Rady Nadzorczej Spółdzielni.
  • oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy uzyskanych w toku postępowania konkursowego danych i informacji dotyczących Spółdzielni,
  • pisemne oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z „Regulamin konkursu na Członków Zarządu Łomiankowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej” i jego akceptacji.

 

Zakres kompetencji Prezesa Zarządu Spółdzielni uregulowany jest Regulaminem Zarządu Spółdzielni w następujący sposób:
  • kierowanie pracami Zarządu,
  • koordynacja całokształtu spraw związanych z organizacją Spółdzielni,
  • kształtowanie polityki gospodarczej Spółdzielni,
  • kształtowanie polityki zatrudnienia,
  • podejmowanie decyzji o zatrudnieniu pracowników, ich awansowaniu, nagradzaniu, karaniu oraz rozwiązywaniu stosunku pracy,
  • organizowanie i nadzorowanie systemu kontroli wewnętrznej,
  • reprezentowanie Spółdzielni na zewnątrz,
  • organizowanie i nadzorowanie obsługi prawnej Spółdzielni,
  • przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków,
  • przygotowanie projektów uchwał organów statutowych Spółdzielni w sprawach objętych zakresem czynności,
  • przygotowywanie planów działalności Spółdzielni oraz sprawozdań z wykonania tych planów,
  • nadzór nad organizowaniem procedur dotyczących wyboru kontrahentów w zakresie świadczenia usług i dostaw,
  • nadzór nad negocjowaniem umów z kontrahentami w zakresie działalności eksploatacyjnej i remontowej,
  • nadzór nad zapewnieniem utrzymania eksploatowanych zasobów w należytym stanie technicznym i sanitarno-porządkowym oraz zgodnym z przepisami prawa,
  • podejmowanie inicjatyw zmierzających do pozyskiwania dodatkowych przychodów z tytułu najmu, dzierżawy itp.,
  • współpraca z Radą Nadzorczą oraz uczestnictwo w posiedzeniach RN.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-05-2021
Wyświetleń: 203