Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 79126

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:



  • statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

  • dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • współuczestniczy w identyfikowaniu i projektowaniu procesów zarządzania zmianą na etapie wdrażania i rozwoju oprogramowania oraz procesów utrzymania produktów wytworzonych podczas projektu „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
  • opracowuje procedury wdrożeń oraz świadczenia usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego w ramach projektu „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, w celu zaplanowania wszystkich niezbędnych działań w obszarze świadczenia e-usług oraz obsługi zgłoszeń;
  • bierze udział w zarządzaniu cyklem życia komponentów e-Doręczenia (aktualizacje, podnoszenie wersji, zarządzanie aspektami licencyjnymi) w ramach realizacji projektu „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
  • współpracuje z interesariuszami, wykonawcą oraz administratorami wdrażanych rozwiązań w ramach projektu „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
  • uczestniczy w opracowaniu planu wdrożeń i testów, a także uczestniczy w testach akceptacyjnych w projekcie „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa ;
  • uczestniczy w opracowaniu oraz weryfikowaniu dokumentacji projektowej projektu „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, w celu zapewnienia kompleksowej realizacji zadań projektowych oraz spełnienia wymagań w obszarze wymaganych procedur;
  • uczestniczy w monitorowaniu i identyfikacji ryzyka w obszarze odpowiedzialności oraz proponuje działania będące odpowiedzią na zidentyfikowane ryzyka w projekcie „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia w zakresie IT
  • Wiedza z zakresu: wdrażania modyfikacji systemów, tworzenia procedur utrzymaniowych w środowiskach informatycznych, wdrażania procedur związanych z zarządzaniem incydentami, problemami, poziomem usług, ciągłością działania w zakresie systemów informatycznych, opracowywania merytorycznego projektów umów utrzymaniowych typu Service Level Agreement, znajomości notacji BPMN lub UML
  • Umiejętności z zakresu: obsługi narzędzi modelowania analitycznego (np. Enterprise Architect);
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 1 roku doświadczenia w obszarze projektów związanych z rozwojem lub wdrażaniem systemów IT
  • Posiadanie certyfikatu ITIL lub CoBIT
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Umiejętności z zakresu: znajomość narzędzi wspierających realizację projektów, m.in. JIRA, Confluence, Share Point


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-06-2021
Wyświetleń: 193