Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Informatyki

Firma: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa miejsce pracy: Warszawa

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Informatyki
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DI/49/21

Stanowisko pracy ds. bezpośredniego wsparcia uzytkownika /Koordynator Infolini

 

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba / 1 etat – umowa o pracę

 

Oferujemy:

  • stabilną pracę za atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stałe zatrudnienie,
  • jedne z największych systemów informatycznych w Polsce,
  • nowoczesne technologie,
  • szkolenia merytoryczne i językowe,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • pracę w największej agencji płatniczej w Europie.

Główne obowiązki:

  • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla zespołu Info Linia.
  • Nadzór i koordynacja działań związanych z wdrażaniem profesjonalnych i efektywnych rozwiązań zarządzania usługami IT w obszarze działań zespołu Info Linia.
  • Wdrażanie różnych nowych kanałów komunikacji z klientem.
  • Umiejętność zdalnej telefonicznej identyfikacji występujących problemów.
  • Doskonalenie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji swoich oraz podległych pracowników poprzez samokształcenie i udział w szkoleniach, kursach itp.
  • Nadzór nad tworzeniem, aktualizacją i przestrzeganiem procedur oraz niezbędnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań.
  • Znajomość kierowanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów merytorycznych lub usługodawców zewnętrznych.
  • Przygotowanie i prowadzenie planów praktycznego działania zespołu oraz zapewnienie ciągłości działania.
  • Tworzenie i aktualizacja bazy wiedzy zespołu.
  • Rejestrowanie czasu pracy w dedykowanym narzędziu pracy.

Wymagania konieczne

  • Wykształcenie: wyższe
  • Udokumentowany co najmniej 2 letni staż pracy na umowe o pracę
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze IT /Info Linia/ helpdesk
  • Znajomość JIRA
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i szukania nowych rozwiązań
  • Umiejętność jasnego przekazywania informacji użytkownikowi

Wymagania pożądane:

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność
  • Rzetelność i sumienność
  • Odpowiedzialność


Pozostałe oferty pracy w firmie Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-06-2021
Wyświetleń: 154