Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. wsparcia technicznego

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i eksploatacji innowacyjnych rozwiązań w obszarze contact center. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center w zakresie sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te świadczone są za pośrednictwem wszystkich kanałów komunikacji pośredniej. Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Warszawa

Czym będziesz się zajmować?

  • Telefoniczne, mailowe i chatowe wsparcie techniczne dla klientów w zakresie produktów serwerowych i pamięci masowych,
  • Wsparcie techniczne po sprzedaży,
  • Zapytania techniczne,
  • Rozwiązywanie problemów,
  • Zarządzanie przypadkami.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, w tym umiejętności obsługi połączeń (lub równoważne doświadczenie),
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami korporacyjnymi i narzędziami do zarządzania,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego (B2-C1), preferowany również język rosyjski,
  • Umiejętność szybkiego reagowania, efektywnego zarządzania czasem i przechodzenia od jednego zadania do drugiego przy jednoczesnym zarządzaniu codziennymi priorytetami,
  • Certyfikowane doświadczenie przez firmy takie jak CISCO, Microsoft, IBM, ORACLE, ITIL, PMP, HUAWEI, Redhat, SAP,
  • Doskonałe umiejętności komunikacji biznesowej (języki powyżej),
  • Zaawansowane umiejętności rozwiązywania problemów/rozwiązywania problemów,
  • Zdolność do wyjaśniania złożonych idei w prostych słowach,
  • Doświadczenie w branży oprogramowania i technologii lub duże zainteresowanie tą branżą,
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania relacjami z klientami,
  • Biegłość w obsłudze pakietu Microsoft Office,
  • Podstawowe doświadczenie w rozwiązywaniu problemów sprzętowych i programowych,
  • Projektowanie skutecznego zarządzania i programu pomiaru wydajności.

Miejsce pracy:

  • Warszawa - praca stacjonarna z możliwością przejścia na pracę zdalną.

Oferujemy:

  • Umowę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze godzin (UoP),
  • Pełną wyzwań pracę z nowymi technologiami w dynamicznym środowisku,
  • Dostęp do najlepszego know-how, unikalnej wiedzy na temat najnowocześniejszych systemów,
  • Możliwość pracy z globalnymi klientami,
  • Atrakcyjne benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, imprezy firmowe).

Jeśli to brzmi jak idealna rola dla Ciebie, nie wahaj się wysłać nam swoją aplikację i skontaktuj się z nami. Z pewnością znajdziesz swoje miejsce w naszej społeczności!

 



Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 02-06-2021
Wyświetleń: 184