Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Kampaniami i Wartością Klienta (inLife)
Firma: T-Mobile Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa
Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Kampaniami i Wartością Klienta (inLife)
Warszawa
Czego możesz się
spodziewać?
Znasz się na tworzeniu skutecznych procesów utrzymaniowych, budowaniu segmentacji oraz kampanii bezpośrednich? Rozumiesz wartość klientów i potrafisz ją budować? Nie boisz się wyzwań, lubisz znajdować rozwiązania i jesteś skoncentrowany/a na potrzebach biznesowych? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś/aś TAK, dołącz do #TeamMagenta!
Zadania, które
na Ciebie czekają:
- Planowanie, definiowanie koncepcji i przygotowywanie kampanii cross sell, up sell w cyklu życia klienta z segmentu posptaid i mix w różnych kanałach kontaktu;
- Współpraca przy tworzeniu i rozwijaniu produktów kierowanych do klienta prywatnego z segmentu posptaid;
- Zarządzania wartością w cyklu życia klienta, rozumiane jako: tworzenie segmentacji, targowanie oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi, ich wdrażanie i zarządzanie realizacją aż do podsumowania wyników i formułowania wniosków i rekomendacji;
- Ciągła optymalizacja działań poprzez prowadzenie i analizowanie testów A/B;
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży wybranych kategorii produktów i ofert;
- Odpowiedzialność za wartość klientów;
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi operacyjnie realizującymi cele dosprzedażowe zwiększające wartość klienta (w tym jednostki sprzedażowe, obsługowe, komunikacyjne, analityczne, IT);
- Analiza konkurencji oraz bieżących trendów w marketingu bezpośrednim;
- Przygotowywanie prezentacji oraz materiałów wspierających dosprzedaż oraz zwiększanie wartości klientów.
W realizacji
zadań
pomoże Ci:
- Wykształcenie wyższe;
- Umiejętność myślenia koncepcyjnego;
- Przedsiębiorczość, dynamizm oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji;
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań przy równoczesnym uwzględnieniu komunikacji i współpracy.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Znajomość obsługi aplikacji pakietu MS Office.
Mile widziane:
- Doświadczenie z obszaru utrzymania klienta lub zarządzania relacjami z klientem;
- Znajomość oferty produktowej T-Mobile postpaid oraz ofert konkurencji;
- Doświadczenie w pracy metodyką Agile.
Oferujemy:
- Możliwość współpracy zdalnej
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach
- Bezpłatne miejsce parkongowe
- Długofalowa współpraca w oparciu o kontrakt B2B
- Współpraca w zespole ekspertów z najlepszymi technologiami
- i wiele innych...
Pozostałe oferty pracy w firmie T-Mobile Polska S.A.
Młodszy Konsultant / Młodsza Konsultantka ds. Telesprzedaży w firmie: T-Mobile Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa
09-06-2023
Konsultant / Konsultantka w Contact Center w firmie: T-Mobile Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa
08-06-2023
Menadżer / Menadżerka w Sklepie Firmowym T-Mobile w firmie: T-Mobile Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa
12-05-2023
Konsultant / Konsultantka w Contact Center w firmie: T-Mobile Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa
09-05-2023
Młodszy Konsultant / Młodsza Konsultantka ds. Telesprzedaży w firmie: T-Mobile Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa
08-05-2023
Data dodania: 10-06-2021
Wyświetleń: 148
Wyświetleń: 148