Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Kampaniami i Wartością Klienta (inLife)

Firma: T-Mobile Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa

Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Kampaniami i Wartością Klienta (inLife)
Warszawa
Czego możesz się
spodziewać?

 

Znasz się na tworzeniu skutecznych procesów utrzymaniowych, budowaniu segmentacji oraz kampanii bezpośrednich? Rozumiesz wartość klientów i potrafisz ją budować? Nie boisz się wyzwań, lubisz znajdować rozwiązania i jesteś skoncentrowany/a na potrzebach biznesowych? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś/aś TAK, dołącz do #TeamMagenta!
Zadania, które
na Ciebie czekają:
  • Planowanie, definiowanie koncepcji i przygotowywanie kampanii cross sell, up sell w cyklu życia klienta z segmentu posptaid i mix w różnych kanałach kontaktu;
  • Współpraca przy tworzeniu i rozwijaniu produktów kierowanych do klienta prywatnego z segmentu posptaid;
  • Zarządzania wartością w cyklu życia klienta, rozumiane jako: tworzenie segmentacji, targowanie oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi, ich wdrażanie i zarządzanie realizacją aż do podsumowania wyników i formułowania wniosków i rekomendacji;
  • Ciągła optymalizacja działań poprzez prowadzenie i analizowanie testów A/B;
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży wybranych kategorii produktów i ofert;
  • Odpowiedzialność za wartość klientów;
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi operacyjnie realizującymi cele dosprzedażowe zwiększające wartość klienta (w tym jednostki sprzedażowe, obsługowe, komunikacyjne, analityczne, IT);
  • Analiza konkurencji oraz bieżących trendów w marketingu bezpośrednim;
  • Przygotowywanie prezentacji oraz materiałów wspierających dosprzedaż oraz zwiększanie wartości klientów.
W realizacji
zadań
pomoże Ci:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Umiejętność myślenia koncepcyjnego;
  • Przedsiębiorczość, dynamizm oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji;
  • Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań przy równoczesnym uwzględnieniu komunikacji i współpracy.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość obsługi aplikacji pakietu MS Office.

Mile widziane:

  • Doświadczenie z obszaru utrzymania klienta lub zarządzania relacjami z klientem;
  • Znajomość oferty produktowej T-Mobile postpaid oraz ofert konkurencji;
  • Doświadczenie w pracy metodyką Agile.
Oferujemy:
  • Możliwość współpracy zdalnej
  • Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach
  • Bezpłatne miejsce parkongowe
  • Długofalowa współpraca w oparciu o kontrakt B2B
  • Współpraca w zespole ekspertów z najlepszymi technologiami
  • i wiele innych...


Pozostałe oferty pracy w firmie T-Mobile Polska S.A.
Etat Młodszy Konsultant / Młodsza Konsultantka ds. Telesprzedaży w firmie: T-Mobile Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa 09-06-2023
Etat Konsultant / Konsultantka w Contact Center w firmie: T-Mobile Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa 08-06-2023
Etat Menadżer / Menadżerka w Sklepie Firmowym T-Mobile w firmie: T-Mobile Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa 12-05-2023
Etat Konsultant / Konsultantka w Contact Center w firmie: T-Mobile Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa 09-05-2023
Etat Młodszy Konsultant / Młodsza Konsultantka ds. Telesprzedaży w firmie: T-Mobile Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa 08-05-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-06-2021
Wyświetleń: 148