Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 79634

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi i zagranicznymi podróżami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • realizuje zadania związane z kształtowaniem architektury informacyjnej państwa
  • prowadzi sprawy związane z zapewnieniem interoperacyjności systemów teleinformatycznych podmiotów publicznych
  • realizuje zadania związane z przygotowaniem, aktualizowaniem i utrzymaniem repozytorium architektury informacyjnej państwa
  • realizuje zadania związane z kreowaniem polityki zarządzania danymi przetwarzanymi w systemach teleinformatycznych podmiotów publicznych
  • realizuje zadania związane z opracowaniem koncepcji rozwiązań architektonicznych w projektach Kancelarii implementujących komponenty architektury informacyjnej państwa zmierzające do podejmowania spójnych działań projektowych
  • współpracuje z zespołem zadaniowym Rady Architektury IT przy Komitecie Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji
  • reprezentuje Kancelarię w pracach Programu Komisji Europejskiej ISA2 (Interoperability Solutions for Public Administrations) oraz reprezentuje Kancelarię w zespołach i komitetach powołanych przez organy administracji rządowej dla zapewnienia interoperacyjności danych
  • uczestniczy w kontrolach interoperacyjności dotyczących zgodności z architekturą informacyjną państwa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość zagadnień z obszaru informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego
  • Znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym w zakresie związanym z realizacją zadań publicznych przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych realizowanych na rzecz jednostek sektora finansów publicznych
  • Przeszkolenie w zakresie architektury korporacyjnej
  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami
  • Przeszkolenie w zakresie analizy biznesowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Wiedza z zakresu modelowania w BPMN i Archimate
  • Znajomość ram architektonicznych


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-06-2021
Wyświetleń: 163