Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 79796
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Realizuje zadania związane z przygotowanie i rozliczeniem dokumentacji w zakresie wyjazdów zagranicznych, w tym analizuje i weryfikuje pod względem zgodności z obowiązującą procedurą dokumenty wyjazdów: wnioski wyjazdowe i rozliczenia z wyjazdu zagranicznego, nalicza należności oraz ustala stan środków budżetowych na kontach dewizowych zgodnie z właściwą klasyfikacją budżetową wydatków, sporządza dokument zaliczki indywidualnej dla delegowanego pracownika oraz dokument dyspozycji dewizowej do banku na pobranie zagranicznych środków płatniczych,
- Dokonuje czynności związanej z organizacją wyjazdu, w tym w zakresie rezerwacji biletu lotniczego i hotelu,
- Realizuje zadania w zakresie współpracy dwustronnej i wielostronnej MRiPS, w tym w zakresie prowadzenia korespondencji z innymi krajami i polskimi placówkami zagranicznymi, przygotowywania materiałów i odpowiedzi na zapytania, organizowania spotkań z wybranymi krajami,
- Przygotowuje wyjazdy zagraniczne Członków Kierownictwa resortu w związku ze współpracą dwustronną i wielostronną z wybranymi krajami, w tym prowadzi korespondencję z organizatorem spotkania zagranicznego i placówką dyplomatyczną w sprawie uzgodnienia programu i pobytu Członka Kierownictwa, oraz koordynuje przygotowanie materiałów dla Członka Kierownictwa,
- Prowadzi rejestr umów i porozumień międzynarodowych oraz międzyresortowych zawieranych przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej,
- Prowadzi rozliczenia refundacji środków należnych Ministerstwu z Rady UE i Komisji Europejskiej z tytułu udziału pracowników w pracach Grup Roboczych UE i Komisji Europejskiej otrzymywanych za pośrednictwem MSZ.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze finansowo-księgowym
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
- Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
- Znajomość podstawowych zasad rachunkowości budżetowej
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Rzetelność
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Specjalista
Praca Warszawa
Praca Płock
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca mazowieckie
PUP Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 17-06-2021
Wyświetleń: 131
Wyświetleń: 131