Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 79916

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:



    • statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

 

    • dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.



Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Czynniki utrudniające pracę: częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, zagrożenie korupcją.

 

W Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie znajduje się siedziba Kancelarii.

 

Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy Al. Ujazdowskich 1/3. Do budynku prowadzą trzy wejścia:



    • wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3, które jest dostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami;

 

    • Biuro Przepustek - Al. Ujazdowskie 1/3, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową;

 

    • Biuro Podawcze - Al. Szucha 14, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących.



Do Kancelarii można dojechać samodzielnie lub środkami komunikacji publicznej. Najłatwiej dojechać autobusem. Przystanek Łazienki Królewskie 01 znajduje się najbliżej wejścia dostosowanego dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jest to wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3. Przy wejściu jest podjazd dla wózków. Na ścianie, po lewej stronie od wejścia głównego, jest przycisk. Można nim wezwać osobę, która pomoże wejść do budynku. Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Nie są one sterowane automatycznie, ale w środku zawsze jest osoba, która pomoże je otworzyć. W budynku, przed schodami do holu głównego jest winda dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W holu głównym, po prawej stronie, jest szatnia. Dzięki szerokim korytarzom osoby na wózkach mogą swobodnie poruszać się i wymijać. Windy są wyposażone w barierki i lustra. W windzie przy stołówce działa system dźwiękowy. Osoba, która porusza się na wózku, może dostać się do stołówki przy pomocy platformy przyschodowej. Toalety dla osób z niepełnosprawnością ruchową i poruszających się na wózku, znajdują się: na parterze budynku, w skrzydle A, po lewej i prawej stronie od wejścia głównego, na drugim piętrze skrzydła B. Sale konferencyjne są przystosowane dla osób poruszających się na wózku. Do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą. Na dziedzińcu Kancelarii jest wyznaczone miejsce postojowe dla osób ze szczególnymi potrzebami. W Kancelarii obowiązuje Instrukcja Ewakuacji Osób z Niepełnosprawnościami. W naszym urzędzie są pętle indukcyjne, znajdują się w: Biurze Przepustek A, budynku przy Al. Ujazdowskich 1/3, Biurze Podawczym (budynek przy Al. Szucha 14). Kancelaria ma też jedną mobilną pętlę indukcyjną (tzw. ,,gabinetową''). Można ją wykorzystać podczas bezpośrednich spotkań z osobą słabosłyszącą.

 

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • realizuje zadania związane z doskonaleniem zawodowym pracowników KPRM, w tym w ramach pomocy technicznej PO WER, organizuje i koordynuje szkolenia oraz inne formy doskonalenia zawodowego pracowników KPRM, w tym służbę przygotowawczą w służbie cywilnej;
  • współpracuje w przygotowaniu planu finansowego KPRM, w zakresie środków przeznaczonych na doskonalenie zawodowe i kształcenie pracowników KPRM, corocznie oraz w perspektywie wieloletniej, w tym w ramach PO WER, dokonuje bieżącej analizy budżetu szkoleniowego, monitoruje zaangażowanie i wydatkowanie środków budżetowych przeznaczonych na podnoszenie kwalifikacji, w podziale na paragrafy, dba o terminowe realizowanie płatności;
  • koordynuje proces realizacji programu zarządzania zasobami ludzkimi w urzędzie, jego monitoring i ewaluację;
  • bierze udział w procesie opracowania corocznych i kwartalnych planów działań w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych, z uwzględnieniem obszarów priorytetowych, określonych na podstawie wniosków do indywidualnych programów rozwoju zawodowego członków korpusu służby cywilnej w KPRM, analizy potrzeb szkoleniowych i ewentualnych innych czynników;
  • współpracuje z pracownikami Instytucji Pośredniczącej dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w KPRM, w zakresie planowania, realizacji i sprawozdawczości dotyczącej podnoszenia kwalifikacji, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
  • monitoruje proces podnoszenia kwalifikacji oraz sporządza wkład do sprawozdań i wniosków o płatność, w zakresie pomocy technicznej (PO WER), we współpracy z pracownikami Wydziału oraz innych komórek organizacyjnych KPRM;
  • współpracuje przy tworzeniu zasad, procedur i narzędzi dotyczących podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników KPRM;
  • realizuje, w zastępstwie, zadania pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. podnoszeniem kwalifikacji pracowników KPRM;

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego

  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w służbie cywilnej w obszarze rozwoju zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Wiedza z zakresu: ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy prawo zamówień publicznych, finansów publicznych, funduszy strukturalnych
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub/i zarządzania funduszami EU
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w komórce (na stanowisku) zajmującej się obsługą funduszy strukturalnych UE lub w administracji publicznej
  • Przeszkolenia z zakresu: zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, obsługi klienta, zarządzania podnoszeniem kwalifikacji pracowników, negocjacji, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych, asertywności, realizacji projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE
  • Znajomość języka UE na poziomie C1


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 18-06-2021
Wyświetleń: 163