kandydatów
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- realizuje i monitoruje przebieg projektu „Portal RP - Rozwój” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, zgodnie z harmonogramem;
- współpracuje z jednostkami zewnętrznymi w obszarze propagowania dobrych praktyk w zakresie wytwarzania oprogramowania oraz realizuje zadania wynikające z informatyzacji kraju i strategii rozwoju usług cyfrowych w projekcie „Portal RP - Rozwój” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
- sporządza dokumentację techniczną i repozytoria w tym zakresie oraz wdraża standardy bezpieczeństwa na podstawie wytycznych wyspecjalizowanych jednostek do spraw cyberbezpieczeństwa oraz raportuje przebieg projektu do Komitetu Sterującego i Dyrekcji Departamentu Rozwoju Usług;
- nadzoruje projektowanie rozwiązań programistycznych i infrastrukturalnych niezbędnych do sporządzenia sprawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji projektu „Portal RP – Rozwój” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
- deleguje zadania członkom zespołu i kontroluje jakość wykonywanych zadań;
- sporządza dokumentację projektową do przygotowania budżetu zadaniowego, w tym projektów propozycji celów, mierników, funkcji, zadań, podzadań i działań, na rzecz Departamentu Rozwoju Usług w projekcie „Portal RP – Rozwój” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
- realizuje i monitoruje wykonanie budżetu zgodnie z harmonogramem wydatków w celu utrzymania prawidłowej realizacji środków finansowych oraz koordynuje działania;
- planuje i nadzoruje wdrażanie strategii komunikacji projektu „Portal RP – Rozwój” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w uzgodnieniu z odpowiednimi służbami Kancelarii Prezesa Rady Ministrów;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 3 lat doświadczenia w obszarze zarządzania projektami
- Wiedza z zakresu: podstawowych funkcji finansów publicznych, zagadnień z obszaru Prawa zamówień publicznych, zarządzania projektami
- Kompetencje miękkie: komunikacja; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; myślenie analityczne; współpraca, negocjowanie, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 157