kandydatów
Konsultant help desk (0,5 etatu)
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomosć pakietu MS Office, 1 rok doświadczenia zawodowego. Obowiązki:- obsługa laureatów loterii (kontakt telefoniczny i mailowy)- weryfikacja przesyłanych dokumentów i ich poprawności (oświadczenia, paragony)- tworzenie dokumentacji promocyjnej- wsparcie dla Kierownika działu Help Desk w realizacji akcji promocyjnej- obsługa infolinii akcji promocyjnej[Zgłoszenia: rekrutacja@uniqueone.pl]
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 1 400 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 114