Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy Specjalista w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości

Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości miejsce pracy: Warszawa

Ogłoszenie numer: 5051793, z dnia 2021-06-30

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Starszy Specjalista w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Nr Ref.: SS/DWP/1/06/21

 

Opis stanowiska

  • Organizacja wydarzeń, w tym wydarzeń on-line, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) oraz imprez o charakterze informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą.
  • Organizacja stoisk na zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych.
  • Realizacja międzynarodowych projektów z zakresu rozwoju przedsiębiorczości, promocji kontaktów gospodarczych, współpracy bilateralnej i wsparcia zagranicznych instytucji otoczenia biznesu, w tym rozliczanie projektów.
  • Współpraca z polskimi i zagranicznymi organizacjami otoczenia biznesu, organami administracji oraz polskimi i zagranicznymi placówkami dyplomatycznymi w zakresie realizacji zadań departamentu.
  • Realizacja innych działań Agencji z zakresu międzynarodowej współpracy gospodarczej i instytucjonalnej

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (min. licencjat) w dziedzinie ekonomii, europeistyki, zarządzania, stosunków międzynarodowych lub pokrewnych, ewentualnie studia podyplomowe z ww. dziedzin,
  • minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe związane z organizacją wydarzeń z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze, stoiska na targach) i/lub imprez informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne),
  • biegła znajomość języka angielskiego, umiejętność przygotowywania oficjalnych pism, dokumentów i prezentacji w tym języku;
  • biegła znajomość obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, systematyczność,
  • umiejętność pracy w zespole.

Dodatkowo (wymagania pożądane):

  • znajomość drugiego języka obcego,
  • doświadczenie w realizacji, w tym rozliczaniu, projektów finansowanych ze środków publicznych,
  • organizacja stoisk na zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych,
  • doświadczenie w przygotowywaniu contentu na strony internetowe (aktualizacja i zamieszczanie treści),
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, w tym doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 30-06-2021
Wyświetleń: 154