Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Starostwo Powiatowe w Otwocku miejsce pracy: Otwock

Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 05-400 Otwock,

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor
Miejsce pracy: Otwock
Nr ref.: 4/2021

nazwa komórki organizacyjnej do której jest prowadzony nabór:

Wydział Administracyjny

 

Wymiar etatu: 1/1

 

Zakres obowiązków:

  • gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa i Powiatu, w tym:
  • przygotowywanie projektów uchwał rady oraz zarządzeń Starosty w sprawach obciążenia nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi,
  • naliczanie należności za nieruchomości udostępniane z zasobu,
  • przygotowywanie projektów decyzji o ograniczeniu sposobu korzystania z nieruchomości poprzez udzielenie zezwolenia na wybudowanie urządzeń i instalacji przemysłowych;
  • przygotowywanie projektów zezwoleń na wejście w teren nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub powiatu z pracami polegającymi na budowie urządzeń infrastruktury technicznej;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących ustalania, które nieruchomości stanowią wspólnotę gruntową bądź mienie gromadzkie, ustalenie wykazu osób uprawnionych do udziału.

Warunki pracy:

  • praca na stanowisku biurowym, w siedzibie urzędu przy Komunardów 10 w Otwocku, w godzinach poniedziałek 8:00-17:00, od wtorku do czwartku 8:00-16:00, piątek 8:00-15:00, z zastrzeżeniem regulacji wprowadzanych w związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju;
  • praca wymagana obsługi urządzeń: komputer, drukarka, telefon/fax, ksero, skaner;
  • praca wymaga przemieszczania się pomiędzy częściami budynku lub innymi budynkami urzędu;
  • budynek, w którym wykonywana będzie praca nie posiada windy, szerokich drzwi oraz poza parterem toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych.

Wymagania niezbędne:


Wykształcenie

Wyższe I stopnia

 

Staż pracy

3 lata

 

Znajomość aktów Prawnych

  • ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990);
  • ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2204);
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze.zm.);
  • ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.),
  • ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 920);
  • ustawa z dnia 29 czerwca 1963r. o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 703);

Wymagania dodatkowe (pożądane)

 

 

Wykształcenie

 

wyższe II stopnia o kierunku prawo, geodezja, planowanie przestrzenne

 

Doświadczenie zawodowe

rok doświadczenia w obszarze gospodarki nieruchomościami i/lub samorządu terytorialnego


Wymagane dokumenty

  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
  • list motywacyjny;
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  • kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności,
  • kwestionariusz osobowy (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego zakładka dokumenty dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wzięcia udziału w rekrutacji (dostępne w BIP Powiatu Otwockiego zakładka dokumenty dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
  • klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Otwocku (dostępna w BIP Powiatu Otwockiego zakładka dokumenty dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282).

Miejsce i termin składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 27 czerwca 2021 r., w formie papierowej z dopiskiem „ogłoszenie nr 2/2021”, w Starostwie Powiatowym w Otwocku ul. Górna 13, 05-400 Otwock lub za pośrednictwem poczty lub w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP lub na adres e-mailowy rekrutacja@powiat-otwocki.pl w tytule e-maila wpisując „ogłoszenie nr 3/2021”.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 18 lipca 2021 r., w formie papierowej z  dopiskiem„ogłoszenie nr 4/2021” w Starostwie Powiatowym w Otwocku ul. Górna 13, 05-400 Otwock lub za pośrednictwem poczty lub w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP lub na adres e-mailowy rekrutacja@powiat-otwocki.pl w tytule e-maila wpisując „ogłoszenie nr 4/2021”.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

 

Starosta Otwocki zastrzega sobie prawo do pozostawienia naboru bez rozstrzygnięcia.



Pozostałe oferty pracy w firmie Starostwo Powiatowe w Otwocku
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 07-07-2021
Wyświetleń: 171