Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Asystentka biura zarządu

Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Asystentka biura zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/21/07881
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie sekretariatu biura Zarządu Spółki- administracyjne i organizacyjne wsparcie Zarządu Spółki, - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz ich codzienny rejestr,- obsługa firmowej poczty elektronicznej,- odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- zarządzanie sprawnym przepływem informacji i dokumentów firmowych oraz właściwe przechowywanie dokumentacji papierowej i elektronicznej,- zapewnienie wsparcia administracyjno-biurowego dla pracowników i gości firmy,- redagowanie pism,- bieżąca aktualizacja dokumentów firmy (zaświadczeń ZUS, urzędowych i sądowych), - współpraca z oddziałami firmy,- zaopatrzenie biura w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe,- prowadzenie rejestru wyników przetargów,- prowadzenie ewidencji sprzętu firmowego, adresów mailowych, itp.,- tworzenie i aktualizowanie dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych, kompletowanie dokumentów pracowniczych dot. RODO.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Asystent zarządu
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Nowe prawo ochrony danych osobowych (RODO)
Uprawnienia: Pakiet MS Office


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość przepisów dot. RODO, bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów, samodzielność i inicjatywa, komunikatywność, sumienność, dokładność, terminowość, wysoka kultura osobista.Obowiązki:- prowadzenie sekretariatu biura Zarządu Spółki- administracyjne i organizacyjne wsparcie Zarządu Spółki- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz ich codzienny rejestr- obsługa firmowej poczty elektronicznej- odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów- zarządzanie sprawnym przepływem informacji i dokumentów firmowych oraz właściwe przechowywanie dokumentacji papierowej i elektronicznej- zapewnienie wsparcia administracyjno-biurowego dla pracowników i gości firmy- redagowanie pism- bieżąca aktualizacja dokumentów firmy (zaświadczeń ZUS, urzędowych i sądowych)- współpraca z oddziałami firmy- zaopatrzenie biura w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe- prowadzenie rejestru wyników przetargów- prowadzenie ewidencji sprzętu firmowego, adresów mailowych, itp.- tworzenie i aktualizowanie dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych, kompletowanie dokumentów pracowniczych dot. RODO*Wynagrodzenie do negocjacji uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego.[Zgłoszenia: adriana.slomska@ecmg.pl, 606 904 774 - w godzinach: 9:00-15:00]

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy



Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 07-07-2021
Wyświetleń: 77