Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Asystent ds. administracyjno handlowych
Firma: REMONDIS Sp. z o.o. miejsce pracy: Płock
REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recykling i usługi komunalne i zaopatrzenie w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 28 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 47 miastach na terenie całej Polski.
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
Asystent ds. administracyjno handlowych
Miejsce pracy: Płock
Twój dzień pracy będzie składał się z:
- Przygotowanie i zawieranie umów z kontrahentami,
- Weryfikacja dokumentów niezbędnych do wystawiania faktur,
- Wyjaśnianie ewentualnych niezgodności,
- Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby firmy,
- Koordynacja i nadzór nad dokumentacją kadrową
- Wprowadzanie danych związanych z czasem pracy do systemu kadrowo-płacowego
- Przygotowanie zestawień do naliczania wynagrodzeń
- Kontrolowanie ważności badań lekarskich i BHP dla pracowników, końca umów
- Obsługa korespondencji wychodzącej i wchodzącej
- Wykonywanie bieżących prac administracyjnych
Szukamy Ciebie jeśli:
- Pracowałeś/aś minimum 2 lata na samodzielnym stanowisku,
- Posiadasz min. średnie wykształcenie,
- Znasz obsługę komputera MS Office, w szczególności Excel
- Skrupulatnie i dokładnie prowadzisz powierzoną dokumentację
- Jesteś komunikatywny/a, lubisz codzienny kontakt z ludźmi
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Dostęp do niezbędnych narzędzi pracy
- Pakiet świadczeń socjalnych
Pozostałe oferty pracy w firmie REMONDIS Sp. z o.o.
Data dodania: 08-07-2021
Wyświetleń: 167
Wyświetleń: 167