kandydatów
Specjalista do spraw kadr
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie wyższe (kadry, ekonomia, administracja, zarządzanie), co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Przestrzeganie przepisów prawa oraz tajemnicy służbowej2. Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników m.in.: a) kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; b) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej przyjmowania i zwalniania pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, m.in. sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych; c) terminowe kierowanie na badania okresowe pracowników i kontrola ważności badań; d) wydawanie zaświadczeń na prośbę pracowników; e) sporządzanie dokumentów i prowadzenie teczek dotyczących awansu zawodowego nauczycieli. 3. Realizowanie spraw związanych z ustaleniem prawa do urlopu i wyliczaniem wymiaru urlopu. 4. Przygotowywanie wykazów i naliczanie nagród jubileuszowych. 5. Przygotowywanie, prowadzenie i przechowywanie: a) ewidencji zwolnień lekarskich, b) ewidencji nieobecności nieusprawiedliwionych i usprawiedliwionych, c) ewidencji czasu pracy. 6. Terminowe realizowanie spraw osobowych pracowników. 7. Dokonywanie analiz i sporządzanie planów budżetowych w zakresie płac i kadr. 8. Wprowadzanie i aktualizowanie informacji i danych w Systemie Informacji Oświatowej. 9. Sporządzanie sprawozdań GUS. 10. Pomoc w pozyskiwaniu nowych pracowników. 11. Przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja współpracy z WOW, DBFO, Kuratorium. 12. Wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora. [Zgłoszenia: sp120@edu.um.warszawa.pl, 22 810 32 44]
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 100 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 96