Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 81147

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.


 

Zakres zadań

  • Realizuje zadania w zakresie kreowania polityki państwa w obszarze budowy i rozwoju e-administracji
  • Realizuje zadania zawiązane z przygotowaniem analiz i opinii dotyczących cyfryzacji
  • Opiniuje projekty strategicznych dokumentów rządowych oraz projektów zmian tych dokumentów, a także pozostających we właściwości Kancelarii wkładów do strategicznych dokumentów rządowych
  • Prowadzi prace związane z przygotowaniem, aktualizacją oraz wdrażaniem Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa
  • Realizuje zadania związane z opracowaniem i aktualizacją projektów aktów prawnych będących we właściwości Departamentu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • wiedza o systemie i źródłach prawa, w tym umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • znajomość zagadnień z obszaru informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego
  • znajomość procesu legislacyjnego
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość zagadnień z zakresu funduszy europejskich
  • znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym w zakresie związanym z realizacją zadań publicznych przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej
  • znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • wiedza z zakresu zarządzania projektami
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • myślenie analityczne
  • współpraca
  • negocjowanie
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 13-07-2021
    Wyświetleń: 179