Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 80977

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie


Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • Wspiera kierownika projektu w przygotowywaniu dokumentacji projektowej, materiałów sprawozdawczych, sprawozdań rzeczowo-finansowych, sprawozdań z kontroli zarządczej oraz raportów z postępu rzeczowo-finansowego projektu dla Komitetu Rady Ministrów ds. Cyfryzacji w projekcie „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Prowadzi repozytorium projektu „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, realizowanego w ramach POPC.
  • Przygotowuje analizy i aktualizuje dokumenty strategiczne, programowe oraz dokumenty o charakterze informacyjnym i wdrożeniowym w projekcie „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, realizowanego w ramach POPC.
  • Prowadzi kalendarz spotkań dotyczących projektu „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, realizowanego w ramach POPC, (w tym przygotowuje zaproszenia, salę i materiały) oraz sporządza i uzgadnia notatki ze spotkań.
  • Wspiera kierownika projektu w obsłudze kontroli projektu, w tym pomaga w przygotowaniu odpowiedzi na informacje pokontrolne w projekcie „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, realizowanego w ramach POPC.
  • Opracowuje treści informacyjne dotyczące projektu „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce” realizowanego w ramach POPC oraz dba o aktualizowanie treści dotyczących projektu zamieszczonych na stronie internetowej projektu.
  • Zbiera i opracowuje materiały na posiedzenie Komitetu Sterującego projektu „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, realizowanego w ramach POPC.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego przy realizacji projektów w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Wiedza z zakresu: prowadzenia dokumentacji projektowej, metodyk zarządzania projektami.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość narzędzi zarządzania projektami (MS Project, Jira).


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-07-2021
Wyświetleń: 135