Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik biura obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu miejsce pracy: Grójec
Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Grójec
Numer: StPr/21/0401
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków:- przyjmowanie zapytań ofertowych od odbiorców- sporządzanie ofert handlowych- kreowanie oraz rozwój długofalowej współpracy z klientami- obsługę systemu handlowo - magazynowego- aktywny udział w kontaktach z producentami komponentów - wystawianie dokumentów Nasze oczekiwania:- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego – WARUNEK KONIECZNY- praktyczna znajomość obsługi komputera (MS Office, Outlook)- bardzo dobra organizacja pracy własnej- umiejętność szybkiego uczenia się oraz pracy w zespole- samodzielność, sumienność, dokładność- mile widziane prawo jazdy kategorii „B”- mile widziana znajomość systemu Enova365Oferujemy ciekawą, przyszłościową pracę w młodym zespole.Nie są wymagane wiedza i doświadczenie techniczne. Nabędziesz to u nas
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Technik prac biurowych*
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Chęć do pracy
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Grójec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Data dodania: 22-07-2021
Wyświetleń: 160
Wyświetleń: 160