kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca przy komputerze.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości.
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy osobowe pracowników: prowadzi sprawy związane z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami Inspektoratu, ich przenoszeniem, awansowaniem, przeszeregowaniem, nagradzaniem, wyróżnianiem i karaniem (wprowadzanie wszelkich zmian w programie kadrowo-płacowym); współpracuje z ZUS w zakresie ubezpieczeń społecznych; ustala uprawnienia pracowników Inspektoratu związanych ze stosunkiem pracy, m.in. do wysługi lat i nagrody jubileuszowej, związanych z rodzicielstwem; przygotowuje listy uprawnionych pracowników Inspektoratu do dodatkowego wynagrodzenia rocznego; wystawia zaświadczenia o zatrudnieniu; prowadzi rejestr wydawanych legitymacji służbowych; załatwia skargi i zażalenia wynikające ze stosunku pracy; nadzoruje przestrzegania przez pracowników Inspektoratu dyscypliny pracy.
- Prowadzi sprawy z zakresu czasu pracy pracowników zatrudnionych w Inspektoracie: koordynuje sporządzania planów urlopów i okresowo analizuje stan ich realizacji; prowadzi ewidencję czasu pracy pracowników, wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych, zwolnień lekarskich, godzin nadliczbowych, indywidualnego rozkładu czasu pracy, urlopów; przygotowuje listy obecności; kontroluje przestrzegania czasu pracy.
- Sporządza analizy oraz sprawozdawczość kadrową.
- Przygotowuje listy pracowników Inspektoratu zobowiązanych przepisami prawa do składania oświadczeń majątkowych.
- Koordynuje proces przeprowadzania ocen członków korpusu służby cywilnej oraz gromadzi dokumentację związaną z ocenami okresowymi członków korpusu służby cywilnej.
- Prowadzi sprawy związane z nadawaniem orderów i odznaczeń państwowych oraz odznak resortowych.
- Obsługuje Pracowniczy Plan Kapitałowy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w komórkach kadrowych administracji publicznej
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych.
- Znajomość obsługi programu Płatnik
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows (Microsoft Word, Excel, PowerPoint)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu prawa pracy
Pozostałe oferty pracy w firmie Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Wyświetleń: 149