Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Geodeta

Firma: Starostwo Powiatowe w Otwocku miejsce pracy: Otwock

Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 05-400 Otwock,

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Geodeta
Miejsce pracy: Otwock
Nr ref.: 7/2021

nazwa komórki organizacyjnej do której jest prowadzony nabór:

Wydział Geodezji i Kartografii

 

Wymiar etatu: 1/1

 

Zakres obowiązków:
  • obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych: przygotowywanie i wydawanie kopii materiałów z zasobu, wydawanie Dokumentów Obliczenia Opłaty i Licencji;
  • aktualizowanie baz danych prowadzonych w PODGiK o dostarczone opracowania geodezyjno-kartograficzne;
  • przygotowanie materiałów do wyłączenia z zasobu;
  • realizacja wniosków o udostępnienie kopii materiałów zasobu;
  • porządkowanie materiałów geodezyjno- kartograficznych w PODGiK;
  • przygotowywanie pism i sprawozdań;
  • obsługa interesantów.
Warunki pracy:
  • praca na stanowisku biurowym, w siedzibie urzędu przy Górnej 13 w Otwocku, w godzinach poniedziałek 8:00-17:00, od wtorku do czwartku 8:00-16:00, piątek 8:00-15:00, z zastrzeżeniem regulacji wprowadzanych w związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju;
  • praca wymagana obsługi urządzeń: komputer, drukarka, telefon/fax, ksero, skaner;
  • praca wymaga przemieszczania się pomiędzy częściami budynku lub innymi budynkami urzędu;
  • budynek, w którym wykonywana będzie praca nie posiada windy, szerokich drzwi oraz poza parterem toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych.

 

Wymagania niezbędne:


Wykształcenie

średnie geodezyjne i 3 lata stażu pracy lub wyższe o kierunku geodezja i kartografia

 

Znajomość aktów Prawnych

  • Ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne oraz akty wykonawcze
  • Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • Ustawa o gospodarce nieruchomościami w zakresie podziałów nieruchomościami
  • Ustawa o pracownikach samorządowych

Umiejętności

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego
  • umiejętność stosowania przepisów
  • obsługa programów EWOPIS+EWMAPA,OŚRODEK, REJCEN

Wymagania dodatkowe (pożądane)


Wykształcenie

Wyższe o kierunku geodezja i kartografia

 

Doświadczenie zawodowe

Rok doświadczenia w administracji samorządowej

 

Wymagane dokumenty
  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
  • list motywacyjny;
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  • kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności;
  • kwestionariusz osobowy (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego zakładka dokumenty dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wzięcia udziału w rekrutacji (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego zakładka dokumenty dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
  • klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Otwocku (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego zakładka dokumenty dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282)
Miejsce i termin składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 8 sierpnia 2021 r., w formie papierowej z dopiskiem „ogłoszenie nr 7/2021” w Starostwie Powiatowym w Otwocku ul. Górna 13, 05-400 Otwock lub za pośrednictwem poczty lub w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP lub na adres e-mailowy rekrutacja@powiat-otwocki.pl w tytule e-maila wpisując „ogłoszenie nr 6/2021”.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Otwocku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

O zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku mogą ubiegać się obywatele polscy, gdyż stanowisko związane jest z wykonywaniem władzy publicznej.

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub te, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminach poszczególnych etapów naboru. Ostateczna Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Otwockiego.

 

Starosta Otwocki zastrzega sobie prawo do pozostawienia naboru bez rozstrzygnięcia.

 



Pozostałe oferty pracy w firmie Starostwo Powiatowe w Otwocku
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 28-07-2021
Wyświetleń: 143